Per 2011 m. Kalifornijos gubernatoriaus rinkimus „Google“ paaukojo 26 tūkstančius dolerių demokratų kandidatui Jerry Brownui, kuris šiuo metu ir vadovauja daugiausiai gyventojų turinčiai JAV valstijai.
Tačiau informacinių technologijų milžinė aukoja ne tik demokratams, bet ir jų konkurentams. Įmonė jau skyrė 10 tūkstančių dolerių ir respublikonui iš Floridos Marco Rubio, kuris kandidatuoja 2016 m. vyksiančiuose rinkimuose į JAV Senatą.
Be to, šių metų balandį M.Rubio taip pat paskelbė apie siekį tapti savo partijos kandidatu būsimuosiuose JAV prezidento rinkimuose.
Manoma, kad nuo Baracko Obamos atėjimo į Baltuosius rūmus pradžios, lobistinei veiklai Vašingtone „Google“ jau išleido daugiau negu 60 mln. dolerių.
JAV sostinėje „Google“ leidžia gerokai stambesnes sumas. Manoma, kad nuo Baracko Obamos atėjimo į Baltuosius rūmus pradžios, lobistinei veiklai Vašingtone „Google“ jau išleido daugiau negu 60 mln. dolerių.
Tačiau kiek, siekdama savo tikslų, pinigų interneto milžinė skiria įvairioms prekybos organizacijoms ir vadinamosioms „trečiųjų šalių“ grupėms?
Kai kurie „Google“ akcininkai tvirtina, kad bendrovei atėjo metas visiškai atskleisti savo lobistinės veiklos apimtis, jie pasiūlė balsavimą dėl šio klausimo per būsimąjį metinį bendrovės atstovų susitikimą.
Savo interneto svetainėje „Google“ nurodo 43 prekybos asociacijas, kurioms ji priklauso. Tiesa, informacinių technologijų gigantė nenurodo, kiek lėšų šioms organizacijoms ji skiria.
Ypatingai didelio dėmesio pastaruoju metu sulaukia „Google“ ryšiai su JAV Prekybos rūmais.
Ypatingai didelio dėmesio pastaruoju metu sulaukia „Google“ ryšiai su JAV Prekybos departamentu.
Investicijų bendrovės „Walden Asset Management“, valdančios dalį „Google“ akcijų, atstovas Timas Smithas teigia, kad egzistuoja prieštaravimas tarp interneto milžinės viešo deklaravimo, jog ji rūpinasi aplinkosauga, ir Prekybos rūmų rėmimo.
JAV Prekybos rūmai nuo 1998 m. jau išleido daugiau negu 1 mlrd. dolerių lobistinei veiklai, kuria siekiama sustabdyti įvairius B.Obamos administracijos siūlymus, susijusius su aplinkosauga ir kova prieš pasaulinį atšilimą.
Tuo tarpu kitos JAV bendrovės, tokios kaip „Nike“ ar „Apple“, tokia Prekybos rūmų veikla viešai piktinosi. Maža to, „Apple“ net nusprendė nutraukti savo narystę Prekybos rūmuose.