Dabar populiaru
Publikuota: 2017 rugpjūčio 23d. 12:17

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę elektroninės prekybos srityje

„Wal-Mart“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Wal-Mart“

„Google“ ir „Wal-Mart“ kuria partnerystę, pagal kurią mažmenininkės produktai bus siūlomi interneto milžinės elektroniniame prekybos centre.

„Nuo rugsėjo pabaigos, bendradarbiaudami su „Google“, siūlysime šimtus tūkstančių prekių, kuriuos per „Google Assistant“ bus galima užsisakyti balsu. Tai bus didžiausias prekių kiekis, kurį koks nors mažmenininkas iki šiol yra pasiūlęs įsigyti per (elektroninę) platformą“, – savo tinklaraštyje parašė „Wal-Mart“ elektroninės prekybos skyriaus vadovas Marcas Lore (Markas Loras).

Siekdama aktyviau konkuruoti su elektroninės prekybos milžine „Amazon“, „Wal-Mart“ į savo elektroninės prekybos platformą integruos „Google Express“ platformą, per kurią pirkėjai jau gali įsigyti įvairių prekių ženklų, įskaitant „Costco“ ir „Walgreen‘s“, produktus.

„Wal-Mart“ elektroninės prekybos srityje gerokai atsilieka nuo „Amazon“, o dabar įmonėms teks konkuruoti ir realiame pasaulyje, nes „Amazon“ planuoja įsigyti prekybos tinklą „Whole Foods“.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką