Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ pelno nesiekiančioms organizacijoms skirs iki 1 mlrd. JAV dolerių reklamai

„Google“ ketvirtadienį iki 1 mlrd. JAV dolerių padidino nemokamos reklamos dalį, kurią šiemet skirs pelno nesiekiančioms organizacijoms, atkreipdama ypatingą dėmesį į su rasizmu kovojančias aktyvistų grupes bei į koronaviruso pandemijos padarytos žalos švelninimą.
Google
Google / 123rf.com nuotr.

Interneto milžinė padidino nemokamos reklamos iniciatyvą 200 mln. JAV dolerių, o papildomas finansavimas bus skirtas pelno nesiekiančioms organizacijoms, sprendžiančioms tokias aktualias problemas kaip atsakas į COVID-19 pandemiją ir ekonomikos gaivinimas, ypač sunkiai paveiktose besivystančiose ekonomikose, bei grupėms, kurios kovoja su rasine neteisybe visame pasaulyje“, – tinklaraščio įraše teigė „Google Ad Grants“ vadovė Michelle Hurtado.

Nuo 2003 metų „Ad Grants“ leidžia pelno nesiekiančioms organizacijoms nemokamai skelbti skelbimų už 10 tūkst. JAV dolerių per mėnesį kartu su interneto paieškos rezultatais, siekdama padėti grupėms pritraukti rėmėjų ir savanorių bei padėti skleisti žinią apie organizacijų misijas, pažymėjo M.Hurtado.

Šią savaitę transliavimo platformos „Netflix“ vadovas Reedas Hastingsas (Ridas Hastingsas) ir jo žmona filantropė skyrė 120 mln. dolerių (106,8 mln. eurų) istoriškai afroamerikiečių koledžams, kad šie iš šių pinigų finansuotų visas studijų išlaidas padengiančias stipendijas studentams.

Vieno iš „Netflix“ steigėjų ir jo žmonos Patty Quillin dovana Spelmanų koledžui ir Morehouse'o koledžui – dviem Atlantos universitetams – ir juodaodžių studentų stipendijas finansuojančiai organizacijai „United Negro College Fund“ (UNCF) vadinama didžiausia per visą istoriją individualia auka tokioms stipendijoms.

P.Quillin ir R.Hastingsas išreiškė viltį, kad šios stipendijos padės „pakeisti ištisas kartas [trukusią] neteisybę mūsų šalyje“.

Neseniai „Apple“ skyrė 100 mln. JAV dolerių iniciatyvai, skirtai kovoti su sisteminiu rasizmu, o „Google“ įsipareigojo skirti 275 mln. JAV dolerių, kad padėtų juodaodžiams menininkams pasireikšti „YouTube“ platformoje, finansuotų afroamerikiečių smulkiuosius verslus ir kitus projektus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius