Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 07 20 /11:46

„Telia“ vadovas Danas Strömbergas konkurentais laiko jau ir „Netflix“, „Amazon“

„Telia“ pajamos per šešis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačių laikotarpiu pernai, išaugo 2,4 proc. – iki 183,8 mln. eurų, bendrovės EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, padidėjo 8,4 proc. – iki 62,4 mln. eurų, o grynasis pelnas pašoko 20,2 proc. – iki 25,8 mln. eurų. Didžiausią įtaką pusmečio finansiniams rezultatams turėjo nuolat augantys sujungtų „Telia One“ paslaugų pardavimai ir sąnaudų kontrolė, pranešime žiniasklaidai skelbia bendrovė.
Danas Strömbergas
Danas Strömbergas / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

„Pirmiausia, manau, kad bendrovei sekėsi gerai, finansiniai rezultatai yra labai geri. Mes per dvejus metus sujungėme įmones. Dabar yra laikas iš tikrųjų parodyti, kad mes galime teikti paslaugas, susijusias tiek su mobiliuoju, tiek plačiajuosčiu ryšiu. „Telia One“ yra geras pavyzdys“, – 15min sakė vos dvi savaites „Telia“ vadovu dirbantis D.Strömbergas.

Jis mano, kad šiuo metu „Telia“ paslaugos vis dar yra pernelyg sudėtingai valdomos, todėl įmonė investuos į lengvesnį jų valdymą.

Kai aš žiūriu į pagrindinius konkurentus po, tarkime, trejų metų, aš matau „Netflix“ kaip vieną jų, taip pat „Google“, „Amazon“. Tai nėra vien tik vietiniai žaidėjai, – portalui sakė telekomunikacijų bendrovės naujasis vadovas.

D.Strömbergas pranešė, kad „Telia“ įsigijo „Bonnier Broadcasting“, kuri valdo TV4, C More ir Suomijos MTV. Šis įsigijimas paveiks klientus Švedijoje ir Suomijoje – „Telia“ siūlys daugiau vietinio turinio būtent šiose Šiaurės šalyse.

„Mes norime, kad mūsų vartotojams būtų kuo lengviau pasiekti filmus, serialus, jų mėgstamus TV kanalus“, – pranešė „Telia“.

„Telia“ įsigijus „Bonnier Broadcasting“, D.Strömbergas tikino, kad tai rodo augantį įmonės dėmesį pramogoms ir turiniui.

„Tai taip pat rodo, kad vietinis turinys atsiperka“, – jis kol kas tikino nežinantis, ar įmonė ketina įsigyti panašų pirkinį Lietuvoje, tačiau apie tai verta mąstyti.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Danas Strömbergas
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Danas Strömbergas

D.Strömbergas portalui minėjo, kad kaip konkurentus jau vertina ne tik „Bitę“, „Tele2“ ar „C Gates“, tačiau žvalgosi į didžiąsias technologijų kompanijas.

„Ateities konkurentai, į kuriuos turėtume dairytis, yra „Amazon“, „Netflix“. Mes galime pridėti vietinio turinio. Kai aš žiūriu į pagrindinius konkurentus po, tarkime, trejų metų, aš matau „Netflix“ kaip vieną jų, taip pat „Google“, „Amazon“. Tai nėra vien tik vietiniai žaidėjai. Dideli žiniasklaidos koncernai turi labai daug turinio, mums reikia suprasti, kaip mes galime su jais dirbti“, – kalbėjo „Telia“ vadovas.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Netflix
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Netflix

Kol kas jis negalėjo atsakyti, kaip ateityje keisis jų paslaugų kainos.

„Kalbant apie turinį, ne mes nusprendžiame, kiek jis kainuoja. Mes jį perkame. Ir turinio kaina pastaruoju metu auga. Aš neturiu aiškaus atsakymo apie kainas“, – kalbėjo jis.

Pelnas augo

Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu ketvirčiu, telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas teikiančios „Telia“ pajamos sumažėjo 1,6 proc. ir siekė 93,1 mln. eurų, tačiau tuo pat metu įmonės EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, didėjo 8,2 proc. – iki 31,4 mln. eurų, o grynasis pelnas per šių metų balandį–birželį išaugo 16,1 proc. – iki 13,8 mln. eurų.

40,8 mln. eurų – tiek dividendų už praėjusius metus gegužę išmokėta akcininkams.

„Telia“ paslaugų sinergijos ir technologijų naudą klientams atspindi ir geri finansiniai rezultatai, kuriuos lėmė vien per antrą ketvirtį dvigubai – iki 20 tūkst. išaugęs „Telia One“ klientų skaičius. Dabartinius įmonės finansinius rezultatus galima pavadinti tikrai gerais, bet turime aiškų tikslą padaryti juos dar geresnius. O tai reiškia dar daugiau inovacijų, konkurencijos ir naudos vartotojams“, – cituojamas „Telia“ vadovas Danas Strömbergas, pakeitęs neseniai iš pareigų pasitraukusį Kęstutį Šliužą.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Dan Strömberg
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Dan Strömberg

Jis pažymi, kad sąmoningai susiaurintos mažą maržą turinčių tarptautinio balso ir duomenų tranzito apimtys antrąjį trimestrą kiek sumažino pajamas, tačiau leido reikšmingai padidinti įmonės pelningumą, prie kurio prisidėjo išaugę įrangos pardavimai, duomenų vartojimas ir dar didesnė sąnaudų kontrolė.

Pirmojo pusmečio pajamos iš įrangos pardavimo, palyginti su pajamomis prieš metus, padidėjo beveik penktadaliu (18,3 proc.), mobiliojo ryšio paslaugų – 12,8 proc., o televizijos paslaugų – 11 procentų.

Palyginti su 2017 m. birželio duomenimis, per paskutinius dvylika mėnesių 10,6 proc. – iki 220 tūkst. padidėjo išmaniosios televizijos, 6,9 proc. – aktyvių reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio ir 6,3 proc. – šviesolaidinio interneto vartotojų skaičius.

Bendros įmonės investicijos pirmąjį pusmetį sudarė 33,2 mln. eurų ir per metus padidėjo ketvirtadaliu (23,4 procento).

Gegužę bendrovės akcininkams už praėjusius metus buvo išmokėti rekordiniai dividendai – po 7 centus už akciją, iš viso – 40,8 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius