-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje mažėjo 2 proc. iki 31,7 mln. eurų

Greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje siekė 31,7 mln. eurų ir buvo 2 proc. mažesni nei 2019 metais (32 mln. eurų).
„Hesburger“
„Hesburger“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus“, – pranešime sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Tinklo pardavimai Latvijoje pernai siekė 30,5 mln. eurų, o Estijoje – 27 mln. eurų.

Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. eurų – atidaryti du nauji restoranai Klaipėdoje ir Vilniuje, šiemet planuojama pradėti statyti dar du. Be to, bus tęsiama restoranų renovacija ir skaitmeninimas.

Kauno rajone bendrovė baigė padažų gamyklos ir logistikos centro statybas, į jas investuota 15 mln. eurų, čia sukurta 20 naujų darbo vietų.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (279), Rusijoje (39), Bulgarijoje (21), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2.)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius