Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pirmąjį pusmetį augo sparčiausiai Baltijos šalyse

Vieno didžiausių Baltijos šalyse greito maisto restoranų tinklų „Hesburger“ pardavimų pajamos pirmąjį pusmetį sparčiausiai augo Lietuvoje – 25,5 proc., pranešė tinklo vadovas.
Hesburger
Hesburger / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pajamos Latvijoje padidėjo 15 proc., Estijoje – 12 procentų.

„Tikimės, jog tokia tendencijas išliks iki metų pabaigos“, – BNS sakė Kari Salmela.

Pardavimų vertės jis nenurodė. Pasak jo, pardavimų augimą lėmė „Hesburger“ populiarėjimas Baltijos valstybėse.

„Pradėjome agresyvesnę kainų politiką, pradėjome aktyviau reklamuotis, ypač per radiją“, – pabrėžė K.Salmela.

2016-aisiais „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje augo 25,5 proc. iki 17,9 mln. eurų, Latvijoje – 10,6 proc. iki 19,8 mln. eurų, Estijoje – 7 proc. iki 20,3 mln. eurų.

Kiekvienoje iš trijų Baltijos šalių veikia daugiau kaip po 40 „Hesburger“ restoranų. Iš viso šis Suomijos kapitalo greito maisto restoranų tinklas veikia devyniose valstybėse – Suomijoje, Baltijos šalyse, Vokietijoje, Bulgarijoje, Ukrainoje, Rusijoje, Baltarusijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius