Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Į Antalijos oro uostą atvykę „Go Planet Travel“ klientai taip ir liko jame: kelionių organizatorius nesumokėjo už viešbučius

Antalija
B. Tilmantaitės nuotr. / Antalija
Šaltinis: 15min.lt, BNS
0
Skaitysiu vėliau
A A

BNS penktadienį pranešė, kad kelionių organizatorei „Go Planet Travel“ patiriant finansinių sunkumų, Turkijoje, Antalijos oro uoste, įstrigo apie 100 su bendrove „Go Planet Travel“ skridusių turistų. Į Turkiją jie atskrido penktadienio rytą, tačiau vietoje kurortinio poilsio viešbučiuose gavo kietas oro uosto kėdes.

100 „Go Planet Travel“ keleivių penktadienį nuskrido į Antalijos oro uostą. Tačiau jo iki šiol taip ir nepaliko – finansinių sunkumų turintis kelionių organizatorius nesumokėjo už viešbučius.

Oro uoste įstrigusių keleivių artimieji sako, kad penktadienį į Antaliją atskridusių keleivių niekas nepasitiko ir nenuvežė į viešbučius.

„Ta grupė, kuri šiandien ryte 4 valandą išskrido iš Vilniaus oro uosto, ji nusigavo į Antaliją. Ten juos vietiniai partneriai turėjo išvežioti po viešbučius, bet niekas neatsiuntė autobusų ir vis dar neatsiunčia. Žmonės priversti laukti kelias valandas ir nežino, kokios jų perspektyvos“, – BNS teigė vienas keliautojų artimųjų.

Pasak jo, Antalijoje esančios „Go Planet Travel“ atstovės keleiviams taip pat negali suteikti jokios informacijos.

Turi problemų

„Go Planet Travel“ turistus nuskraidino užsakomųjų skrydžių bendrovė „Grand Cru Airlines“, kuri dėl susikaupusios 4 mln. Lt skolos nutraukė sutartį su kelionių organizatore ir nuo liepos 17 dienos nutrauks skrydžius „Go Planet Travel“ užsakymu.

Turizmo departamento atstovė Edita Gaigalienė BNS teigė, kad šiuo metu departamento teisininkai aiškinasi padėtį. „Go Planet Travel“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Tomas Kirša BNS teigė, kad bendrovė taip pat bando išaiškinti, kas įvyko.

Užsienio reikalų ministro patarėja Rasa Jakilaitienė BNS teigė, kad ministerija jokios informacijos apie tai nėra gavusi.

„Grand Cru Airlines“ ketvirtadienį pranešė nutraukusi sutartį su „Go Planet Travel“ ir nuo liepos 17 dienos nebeteiksianti jai paslaugų. „Grand Cru Airlines“ vadovas Valdas Barakauskas 15min.lt sakė, kad sutartis nutraukta dėl „Go Planet Travel“ nemokumo – bendra jos skola siekia apie 4 mln. Lt.

Jau rado kitų vežėjų?

Tuo metu kelionių organizatorė „Go Planet Travel“ bankrutuoti neketina – tikina jau radusi kitų vežėjų.

„Skrydžiams nuo liepos 18 dienos jau suradome  keletą alternatyvių vežėjų, deramės dėl patogesnių sąlygų mūsų turistams ir tariamės dėl tolimesnių skrydžių vykdymo. Apie visus pakeitimus, kurie bus po liepos 17 dienos, netrukus informuosime visus savo keleivius“, – 15min.lt informavo bendrovės atstovai.

„Go Planet Travel“ sakė veiklos nenutraukianti, tik keičianti skrydžių bendrovę, o ginčą su „Grand Cru Airlines“ žadėjo aiškintis teisme.

Kas pakeis „Grand Cru Airlines“, kelionių organizatorius kol kas neatskleidė: „Daugiau pasakyti galėsime po pietų.“

„Mes nuvežėme, mes ir parvešime“

Valdas Barakauskas, „Grand Cru Airlines“ vadovas, 15min.lt sakė, kad tai niekaip nesusiję su ginču tarp „Grand Cru Airlines“ ir „Go Planet Travel“. Nors užsakomųjų skrydžių bendrovė liepos 3 dieną nutraukė sutartį su kelionių organizatoriumi, dvi savaites dar vykdys visus numatytus skrydžius.

Mes savo įsipareigojimus vykdom. Kiekvieną kartą akcentuojam – keleivis turi įsitikinti, ar viešbutis jo apmokėtas. Manau, kad dėl to ir yra didžiausia problema. Kaip tie keleiviai Turkijoj atsirado? Mes juos nuvežėme, mes ir parvešime, – sakė V.Barakauskas.

„Mes nesame informuoti, kad kažkas užstrigo. Viskas vyksta pagal tvarkaraštį“, – 15min.lt sakė V.Barakauskas.

Pasak jo, keleiviams, kuriuos skraidins „Grand Cru Airlines“, nerimauti neverta – jie bus ir nuskraidinti, ir parskraidinti iš atostogų. Bet jis primygtinai pasiūlė keleiviams pasidomėti, ar „Go Planet Travel“ yra sumokėjusi už viešbučius.

„Mes savo įsipareigojimus vykdom. Kiekvieną kartą akcentuojam – keleivis turi įsitikinti, ar viešbutis jo apmokėtas. Manau, kad dėl to ir yra didžiausia problema. Kaip tie keleiviai Turkijoj atsirado? Mes juos nuvežėme, mes ir parvešime“, – sakė V.Barakauskas.

15min.lt rašė, kad birželio 13 dieną Kipro oro uoste apie 50 lietuvių daugiau nei dvi su puse valandos laukė, kada galės išskristi namo, į Vilnių.

Lėktuvas į Vilnių iš Kipro oro uosto turėjo pakilti 21 val. 20 min. Tačiau į Lietuvą skrendantys žmonės oro uoste buvo informuoti, kad „Grand Cru Airlines“, kurias samdo lietuviška kelionių organizatorė „Go Planet“, pakils tik 23 val. 30 min. Tačiau ir tada lėktuvas nepakilo.

Kaip 15min.lt tuomet pasakojo Kipre užstrigę lietuviai, jiems nebuvo suteikta jokios informacijos, kodėl skrydis taip smarkiai vėluoja. Žinoma buvo tik tiek, kad lėktuvo nėra oro uoste. Kipre kelionės į Vilnių laukė apie 50 lietuvių, tarp jų buvo ir vaikų.

Komentarai
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką