-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į globalaus tvarumo sprendimus orientuotas „Putokšnis“ tampa DOLOOP

Vienas iš PET pakuočių gamybos lyderių Lietuvoje, uždaroji akcinė bendrovė (UAB) „Putokšnis“, orientuodamasi į tvarią gamybą ir nulinės emisijos pakuočių sprendimus, keičia prekės ženklą ir tampa DOLOOP. DOLOOP – tai žiediškumo principais paremtas įmonės veikimas, mažinant poveikį aplinkai per elektros energijos ir žaliavų tausojimą, atsinaujinančių pakuočių kūrimą ir sprendimus, įgalinančius visus vertės grandinės partnerius veikti tvariai ir atsakingai, rašoma pranešime spaudai.
UAB „Putokšnis“
UAB „Putokšnis“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Mūsų įmonė kaip niekas kitas supranta gyvenanti globaliame, tarpusavio saitais susietame, pasaulyje. Didžiausias šiandienos iššūkis – nepalankios klimato kaitos tendencijos, kurios paliečia visus be išimties. Būdami vienos iš perdirbamiausių ir populiariausių pakuočių rūšių – PET – gamintojais, prisiimame atsakomybę ir demonstruojame lyderystę, kurdami ir teikdami gamyba neapsiribojančius tvarumo sprendimus. Šias kasdienines pastangas ir įprasminame nauju prekės ženklu, žyminčiu ir strateginę įmonės kryptį“, – sako Dovydas Stulpinas, DOLOOP generalinis direktorius.

Įmonė nuosekliai žengia nulinės emisijos pakuotės keliu: gamybos procesuose taikomi efektyvaus energijos ir žaliavų naudojimo sprendimai, kuriami ir rinkai siūlomi ekoinovatyvaus dizaino produktai.

100 proc. gamyboje naudojamos elektros energijos yra iš atsinaujinančių šaltinių. Įdiegus energijos resursus taupančias priemones, per šešerius metus pavyko daugiau nei penktadaliu sumažinti energijos sąnaudas, būtinas vienam gaminiui pagaminti. Įmonėje veikiantis PET gamybinių atliekų perdirbimo įrenginys užtikrina beatliekę gamybą, o regeneracinio dizaino principais kuriamos pakuotės padeda spręsti su viso produkto gyvavimo ciklu susijusius tvarumo iššūkius.

„Žiedinės ekonomikos eroje pakuotės gamintojai neatsiejami nuo galutinio produkto gamintojų, taip pat ir perdirbėjų, tad mūsų veikla peržengia įprastas komercinio bendradarbiavimo ribas. Visus mus vienija bendras tikslas – išsaugoti pasaulį ateities kartoms. Praktikuodami atviro bei sąžiningo verslo koncepciją, kuriame globalų poveikį darančius atsinaujinančius pakuotės sprendimus, dėl kurių mažėja produktų paliekamo pėdsako neigiama įtaka. Tai vienintelis kelias į tvarią mūsų visų ateitį“, – teigia D. Stulpinas.

Naujasis DOLOOP prekės ženklas simbolizuoja cikliškumą. Tarpusavyje susijungusios raidės – tai pasikartojantis begalybės ženklas, įprasminantis įmonės pasirinktą žiedinės gamybos kelią. Žalia logotipo spalva pabrėžia gamybos tvarumo ir ekologiškumo aspektą, sustiprindama uždaro gamybos rato įspūdį.

Naująjį įmonės prekinį ženklą ir identitetą kūrė prekių ženklų ir pakuočių identiteto agentūra „Brandity“, projektą konsultavo verslo konsultacijų įmonė „Impact Advisory“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius