15min be reklamos
Publikuota 2022 01 04, 12:43

Ieškoma, kas parengs dviejų „Rail Baltica“ projektų specialiuosius planus

Už „Rail Baltica“ projekto Lietuvoje įgyvendinimą atsakinga „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė bendrovė „LTG Infra“ paskelbė du naujus specialiųjų planų rengimo konkursus, pranešė LTG.
Kaune susitiko Europos Komisijos ir Baltijos šaliu traukiniai
Kaune susitiko Europos Komisijos ir Baltijos šaliu traukiniai / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Vieno konkurso nugalėtojas turės parengti Panevėžio mazgo, o kito – linijos nuo Kauno iki sienos su Latvija inžinerinių sistemų ir stočių inžinerinės infrastruktūros vystymo planų ir poveikio aplinkai vertinimą (PAV).

Abiejų konkursų laimėtojai, kuriuos ketinama paskelbti antrąjį ketvirtį, bus išrinkti pagal mažiausios kainos kriterijų.

Rangovai turės įvertinti esamą situaciją, suformuoti bendruosius sprendinius, parengiant „Rail Baltica“ plėtros alternatyvas, nustatyti konkrečios apimties žemės paėmimą visuomenės poreikiams, taip pat įvertinti planuojamos infrastruktūros poveikį aplinkai.

Pernai rudenį baigti parengiamieji „Rail Baltica“ linijos nuo Kauno link Latvijos sienos statybos darbai: baigtos žemės paėmimo procedūros, paskelbtas 65 km ruožo statybos rangovo konkursas.

Įgyvendinant „Rail Baltica“ iki 2026 metų pabaigos planuojama nutiesti elektrifikuotą geležinkelio liniją, eisiančią nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino.

Bendras linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką