TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Įmonės ieško būdų kaip patogiau perduoti važtaraščių duomenis į i.VAZ sistemą

VMI
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / VMI
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Nuo 2017 m. sausio 1 d. Valstybinė mokesčių inspekcija turėtų griežčiau kontroliuoti, kaip laikomasi prievolės teikti važtaraščių duomenis į i.VAZ sistemą. Dauguma verslo įmonių jau pasirūpino priemonėmis duomenų pateikimui, tačiau visi pripažįsta, kad laiko pasiruošimui buvo labai mažai.

Vienos įmonės važtaraščių duomenis įveda tiesiogiai į i.VAZ sistemą, kitos važtaraščių rinkmenas eksportuoja iš savo apskaitos programų ir vėliau jas rankiniu būdu įkelia į VMI sistemą. Esant didesniems dokumentų srautams šie būdai nėra patogūs. Didžiausias Baltijos šalyse EDI operatorius „Edisoft“ rinkai pasiūlė i.VAZ sprendimą, leidžiantį automatiškai perduoti važtaraščių duomenis.

Užsakovo nuotr./Gintaras Mackevičius, UAB „Edisoft systems“ direktorius
Užsakovo nuotr./Gintaras Mackevičius, UAB „Edisoft systems“ direktorius

„Iš savo klientų girdime, kad jie nenori dirbti rankiniu būdu, todėl rinkai pasiūlėme automatinio duomenų perdavimo paslaugą. Esant didesniam dokumentų kiekiui kaskart jungtis prie VMI sistemos nėra patogu, geriausia visus veiksmus atlikti sau įprastoje aplinkoje. Be to, įkeliant didelį kiekį važtaraščių vienu metu, reikia tikrinti, ar jie buvo priimti į sistemą. Mūsų paslauga leidžia gauti klaidos pranešimus ar statuso patvirtinimus tiesiai į apskaitos sistemą“, – sako Gintaras Mackevičius, bendrovės „Edisoft systems“ direktorius.

Vienas iš pirmųjų klientų, pasinaudojusių paslauga, yra bendrovė „Fazer Lietuva“. Duonos gamintojas per dieną vidutiniškai išsiunčia apie 500 krovinio važtaraščių į VMI sistemą. Dokumentų kiekis tikrai nemažas, todėl įmonė pasirinko automatinį sprendimą.

Prisijungimas prie paslaugos yra gana greitas ir paprastas. Tai priklauso nuo kliento naudojamos apskaitos sistemos. Dauguma Lietuvoje naudojamų kompiuterinių apskaitos sistemų jau turi integracijas su „Edisoft“ platforma, todėl belieka atlikti nustatymus papildomų duomenų perdavimui. „Edisoft“ platforma pateikiamus duomenis konvertuoja į i.VAZ formatą ir juos perduoda VMI sistemai. Panašiu principu veikia ir grįžtamasis ryšys, platforma gauna atsakymą iš VMI ir perduoda važtaraščio statuso pranešimą dokumento siuntėjui.

Prievolė deklaruoti važtaraščių duomenis sukėlė nemažai diskusijų ar tai nėra perteklinis reikalavimas ir verslo apsunkinimas. Laikas parodys, ar sistema leis pasiekti numatytus tikslus – gerinti mokesčių administravimą ir mažinti pajamų neapskaitymą bei mokesčių vengimą, tačiau, pasak „Edisoft systems“ direktoriaus, verslui tai galimybė automatizuoti savo procesus ir pereiti prie elektroninių dokumentų. „Jau dabar keli stambūs prekybos tinklai priima elektroninius važtaraščius, siunčiamus per mūsų EDI platformą. Taigi, tiekėjai, vežantys prekes šiems tinklams, gali visai nespausdinti popierinių dokumentų. Jei atliekamas sujungimas su i.VAZ, tuomet važtaraštis vienu paspaudimu iškeliauja tiek prekių gavėjui, tiek VMI“, – pasakoja Gintaras Mackevičius.

Apie „Edisoft“

„Edisoft“ – tai tarptautinis elektroninių duomenų mainų (angl. Electronic data interchange / EDI) operatorius bei sistemų integravimo paslaugų teikėjas. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „Edisoft“ aptarnauja daugiau nei 1800 klientų. Jų tarpe didžiausi regiono prekybos tinklai („Maxima“, „Rimi“, „Prisma“, „Selver“, „K-Rauta“), gerai žinomų prekinių ženklų („Coca-cola“, „Fazer“, „Valio“, „Acme“, „Tesa“, „Viči“) tiekėjai, stambūs didmenininkai („Sanitex“, „Daisena“, „Osama“, „Nordnet“) bei daug kitų įmonių.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką