Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Internetiniai maisto pardavėjai tikisi rinkos augimo

Elektroninės prekybos maisto produktais rinkos dalyviai „Barbora“ ir „Assorti.lt“ šią vasarą turėjo daugiau užsakymų nei pernai birželį-rugpjūtį, nors gegužę į rinką žengė naujokas „Zzz.lt“. 2017 m. visi trys prekybininkai planuoja augimą – rinka, anot jų, plečiasi tiek, kad darbo užtenka visiems, tačiau veikla kol kas nuostolinga, rašo „Verslo žinios“.
Internetinė maisto parduotuvė ZZZ.LT
Internetinė maisto parduotuvė ZZZ.LT / Partnerio nuotr.

Bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis sako, kad birželį-rugpjūtį pardavimai, palyginti su pernai, išaugo 57 proc. Jo nuomone, šiemet bus pasiektas iš viso 60 proc. augimas, o kitąmet įmonė sieks pradėti dirbti pelningai.

„Assorti.lt“ direktorės pavaduotoja Viltė Stasevičiūtė sako, kad e. prekybos, įskaitant prekybą maisto produktais, apimtis auga kasmet, o kitąmet tikimasi padvigubinti prekybos apimtis. Pagrindinis „Zzz.lt“ akcininkas Žilvinas Vasiliauskas, sako, kad į e. parduotuvę jau investuota iki 3 mln. eurų. Apie teigiamą rezultatą šiemet negalvojama, tačiau „2017 metais nuostolio turėtų nebūti“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius