Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Investicijos į „Ogmios prekybos miestą“ šiemet viršys 9 mln. Lt

GERONOMIKA logo
GERONOMIKA logo
Šaltinis: 15min
0
A A

Nuo 2008 m. radikaliai bekeičiant mažmeninės rinkos tendencijoms, Vilniuje, Žirmūnuose, įsikūręs „Ogmios prekybos miestas“ (OPM) pradeda realizuoti naujas verslo koncepcijas, kurios turėtų patenkinti pasikeitusius vartotojų poreikius ir tapti ne mažiau sėkmingomis nei šioje teritorijoje jau išvystytas išparduotuvių centras „Parkas“. Šiemet investicijos į naujus OPM projektus viršys 9 mln. Lt.

OPM vystytojai tvirtina, jog pagrindinis sėkmingos koncepcijos faktorius – supratimas, jog vartotojas vėl tapo itin jautrus kainai, tačiau ji aktuali ne tik mažiausiai uždirbantiems, bet didžiajai daliai viduriniosios klasės Lietuvos gyventojų, teigiama pranešime spaudai.

„Ši tendencija anaiptol nereiškia, jog vartotojui reikia pigiausių, prasčiausios kokybės produktų – priešingai, jis nori aukštos kokybės produktų už mažiausią kainą. Šiandien išleisti daugiau, nei būtina, tiesiog yra nebemadinga“, – sako OPM pardavimų direktorius L.Ladauskas.

Jo teigimu, OPM išskirtinumas – rinkoje unikali skirtingos paskirties zonų kombinacija, kuri leis patenkinti įvairius pirkėjų ir lankytojų interesus, kurie šeimose itin dažnai išsiskiria.

OPM išskirtinumas – rinkoje unikali skirtingos paskirties zonų kombinacija, kuri leis patenkinti įvairius pirkėjų ir lankytojų interesus, kurie šeimose itin dažnai išsiskiria.

„Niekam ne paslaptis, jog vyrai nekantrauja, kai žmonos renkasi drabužius sau ar vaikams, tyrinėja higienos ir kosmetikos prekių etiketes, jau nekalbant apie vaikus, su kuriais apsipirkimas dažnai baigiasi susierzinimu. Tuo tarpu moterys neturi ką veikti belaukdamos padangų keitimo, taisomo, plaunamo ar valomo automobilio. Tačiau OPM šie skirtingi poreikiai bus puikiai suderinami – specializuotos zonos simbiotiškai maitins viena kitą ir pritrauks investicijas į jų vystymą“, – sako L.Ladauskas.

OPM vystytojų planuose – suformuoti teritorijos traukos centrą – „Šeimos aikštę“, aplink kurią telksis itin perspektyvios prekybos vietos: didžiausią prekybinį plotą Vilniuje turinti vaikų prekių parduotuvė „Babycity“, liepos mėn. atidaromas naujas vaikų žaidimų parkas „Bambolinas“ bei dar per 10 vaikų prekes siūlančių kompanijų. Ši OPM dalis pritrauks ir didžiausią dalį investicijų – net 7 mln. Lt.

„Šeimos aikštėje“ gimė ir viena iš labiausiai šiuo metu Lietuvoje besiplečiančių mažmeninės prekybos bendrovių „Assorti.lt“, kurioje žemos kainos – ne akcija, o standartas. Per metus nuo 150 kv.m. iki 1150 kv.m. išaugusi parduotuvė nuolat plečia asortimentą bei šiandien siūlo didžiausią sauskelnių, drėgnų servetėlių ir kūdikių maisto pasirinkimą ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje.

„Paskutinius trejus metus Lietuvoje didėjęs gimstamumas padiktavo, jog vaikų susilaukusios šeimos yra itin jautrus ir specifinių poreikių turintis segmentas. Tyrimai rodo, jog apie pusei šeimų vaiko gimimas pablogina gyvenimo sąlygas, todėl mūsų tikslas suburti tokius nuomininkus, kurie šiems vartotojams teiktų didžiausią naudą – pasiūlytų kokybiškų reikalingiausių prekių už mažiausią kainą rinkoje, taip pat sudarytų sąlygas vaikų žaidimams, kol tėvai užimti apsipirkimu“, – sako OPM pardavimų vadovas.

„Šeimos aikštėje“ įsikurs ir Lietuvoje naujas, tačiau potencialiai viduriniajam sluoksniui patrauklus parduotuvės ir turgaus derinys – bendrovės „Agrikola“ valdomas gastronomas, kurioje bus prekiaujama išskirtinai jai atrinkta šviežia ir kokybiška produkcija iš Lietuvos ūkių.

Investicijos į OPM “Mašinų kvartalą” šiemet pasieks 1,5 mln. Lt. Ši verslo zona unikali tuo, jog čia įsikūrę per 40 kompanijų, prekiaujančių su automobiliais susijusiomis prekėmis ir paslaugomis – salonai, auto/moto dalių parduotuvės, servisai, švaros centrai ir pan. Pasak OPM vystytojų, taip kuriama konkurencinga bet sinergiška aplinka, iš kurios vienareikšmiškai laimi vartotojas.

Pasikeitusią situaciją nekilnojamojo turto rinkoje atspindi statybos bei apdailos prekių segmentas, OPM susitelkęs į „Apdailos kiemą“, į kurį šiemet investuojama apie 700 tūkst. Lt. Ši zona papildys jau anksčiau suformuotą „Interjero alėją“, kurioje įsikūrusi buitinės technikos parduotuvė „Ogmina“ bei interjero salonai „LT interior“, „Eurotopas“, „ISKU“ bei kt. Birželio mėn. savo naują saloną „Idea and Design“ čia atidarys „LI Sadolin“. „Mes orientuojamės į tai, jog šiuo metu daugiau žmonių planuoja ne pirkti ir įsirenginėti naują būstą, o savo jėgomis remontuoti turimą. Šiam segmentui itin svarbus ir pasirinkimas, ir kaina“, – sako L.Ladauskas.

Per vasarą skirtingos paskirties OPM zonos įgaus naujas spalvas – oranžine spalva nudažytus „Apdailos kiemo“ pastatus, papildys geltoni „Šeimos aikštės“ pastatai, tuo tarpu „Namų skveras“ išsiskirs žalios, „Mašinų kvartalas“ – mėlynos, o „Interjero alėja“ – alyvinės spalvos vėliavomis.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką