Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iš paslaugų centrų apdovanojimų Varšuvoje – du titulai „Danske Bank“

Ketvirtadienio vakarą Varšuvoje įvyko Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimai, iš kurių „Danske Bank“ į Lietuvą parsiveža net du laimėjimus, teigiama išplatintame pranešime spaudai.
Danske bank
Danske bank / „Scanpix“ nuotr.

„Danske Bank“ Globalių paslaugų centras (GSL) pripažintas geriausiu paslaugų centru regione, o „Danske Bank“ grupės IT paslaugų centras (DGITL) – unikaliausias paslaugas teikiančiu paslaugų centru. Tarptautinį laimėjimą pelnęs „Danske Bank“ GSL įvertintas už spartų augimą, teikiamų paslaugų sudėtingumą ir kompleksiškumą, veiklos efektyvumą ir svarbą pasauliniu mastu veikiančiai organizacijai.

2012 metais Lietuvoje įsteigtas ir beveik 1100 darbuotojų turintis GSL yra strateginis „Danske Bank“ grupės finansinių operacijų ir nebankinių paslaugų centras.

„Prie GSL komandos prisijungiau pirmaisiais centro veiklos metais – tuomet buvome 100 darbuotojų komanda, tiesiog atliekanti paskirtas užduotis. Po trejų metų mūsų jau 1100 – dirbame 16-oje globalių padalinių ir esame variklis, padedantis „Danske Bank“ visapusiškai keistis. Kuriame strategiškai svarbius dalykus ne tik „Danske Bank“, bet ir Lietuvai – esame organizacija, kurioje talentingi profesionalai gali realizuoti savo žinias, įgūdžius ir plėtoti globalią karjerą“, – sako Rosita Vasilkevičiūtė, „Danske Bank“ Globalių paslaugų centro vadovė.

Geriausias antrus metus iš eilės DGITL Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimuose buvo išrinktas unikaliausias paslaugas teikiančiu paslaugų centru. Pernai DGITL buvo apdovanotas geriausio darbdavio kategorijoje. „DGITL sukurtais IT sprendimais kasdien naudojasi 20 tūkst. kolegų ir maždaug 5 mln. vartotojų Šiaurės šalyse. Aukštos kvalifikacijos specialistai rūpinasi IT infrastruktūros vystymu, palaikymu, saugumu. Taip pat kuria išskirtines mobiliąsias aplikacijas, tarp kurių – ir vienas populiariausių mokėjimų sprendimų Skandinavijos šalyse „MobilePay“. Vien Danijoje juo naudojasi 9 iš 10 išmaniųjų telefonų turėtojų“, – sako Marius Ivanauskas, „Danske Bank“ grupės IT paslaugų centro administracijos vadovas. „Danske Bank“ grupės IT paslaugų centras Lietuvoje įkurtas 2015 metais. Pastaruosius dvejus metus bent po vieną naują darbuotoją kasdien įdarbinęs paslaugų centras tapo sparčiausiai augančia IT organizacija Lietuvoje.

Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimuose „Danske Bank“ šiemet buvo nominuotas net trijose kategorijose. Centrinės ir Rytų Europos regiono paslaugų centrų apdovanojimus organizuoja nepriklausoma žiniasklaidos grupė „CEE Business Media“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius