Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Vis daugiau lietuvių internete perka išsimokėtinai

Dvejus metus augusi lizingo internete rinka ir šiemet Lietuvoje plėsis – joje daugės ir rinkos dalyvių, ir lizingu siūlomų prekių.
Pirkimas internetu
Pirkimas internetu / Fotolia nuotr.

Tokią prognozę pateikė išperkamosios nuomos ir vartojimo paskolų bendrovė „Mokilizingas“.

Grynųjų neatsisako

Iš kai kurių elektroninių parduotuvių girdime, kad iki 50 proc. jų pirkėjų internete atsiskaito grynais pinigais, tuomet, kai atsiima prekes.

„Stebint paskutinių metų tendencijas išvada viena – rinka plečiasi – įsigali bankiniai atpažinimai, vis didesnis prekių spektras siūlomas internete, elektroninių parduotuvių pardavimų apimtys auga“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Jurgis Rubaževičius.

Anot jo, vienas esminių privalumų – pirkdami internete vartotojai gali palyginti lizingo sąlygas ir pasirinkti patys norimą lizingo bendrovę, o ne tai, ką įprastoje parduotuvėje į rankas pasiūlo pardavėjas.

Shutterstock nuotr./Taupyklė
Shutterstock nuotr./Taupyklė

„Iš kai kurių elektroninių parduotuvių girdime, kad iki 50 proc. jų pirkėjų internete atsiskaito grynais pinigais, tuomet, kai atsiima prekes. Pirkinį dabar galima įsigyti kad ir šeštadienio naktį sėdint kaimo namelyje šalia ežero“, – sakė J. Rubaževičius.

Pirkimo išsimokėtinai bumas

Lietuvos elektroninės prekybos lyderė „Pigu.lt“ prognozuoja, kad šiemet, palyginti su 2013 metais, lizingo internetu augimas sieks 30 procentų.

Viena iš augančių ir daug potencialo turinčių rinkų – regionų gyventojai, nes jiems internetas atveria daug galimybių: visas sostinės prekybos centrų asortimentas yra jiems ant stalo.

„Pirkimo išsimokėtinai internetu augimo bumas, prasidėjo 2012 metais ir nuo tada kasmet fiksavome dviženklį šios paslaugos augimą. Mes augome 40 proc., palyginti su 2012 metais“, – sakė elektroninės parduotuvės generalinis direktorius Dainius Liulys.

„Varlė.lt“ parduotuvės komercijos direktoriaus Mariaus Butausko teigimu, ši paslauga įgauna pagreitį ir jos populiarumą skatina įvairios vartotojų grupės – tiek aukštesnes pajamas turintys pirkėjai, tiek gyventojai regionuose.


„Viena iš augančių ir daug potencialo turinčių rinkų – regionų gyventojai, nes jiems internetas atveria daug galimybių: visas sostinės prekybos centrų asortimentas yra jiems ant stalo, nereikia važiuoti į didmiestį ir pasirašinėti lizingo sutarčių. Pastebime ir kitą augantį pirkėjų segmentą – tai aukštesnes pajamas gaunantys gyventojai, nes internetu vis aktyviau perkamos ir prabangos prekės – pavyzdžiui, keliolika tūkstančių kainuojantis televizorius ar prabangus telefonas. Taigi, apie tai, kad kaip išdalyti mokėjimo laikotarpį, galvoja ir gaunantys didesnes pajamas“, – sakė M. Butauskas.

Visiems prieinamas verslas

Rinkos tyrimų centro pernai pavasarį Lietuvoje atliktas interneto vartotojų tyrimas atskleidė, kad net 76 proc. interneto vartotojų nurodė ką nors pirkę internete per pastaruosius 6 mėnesius, dar daugiau – 84 proc. respondentų teigė bent kartą internete pirkę per paskutinius dvejus metus.

Elektroninę prekybą skatina ir tai, kad šiandien elektroninę parduotuvę įsidiegti jau nėra taip brangu, kaip prieš penkerius ar daugiau metų, kai tai kainavo 50.000-100.000 Lt ir daugiau. Šiandien rinkoje yra siūloma daug standartinių sprendimų, atsirado el. parduotuvių nuomos paslauga. Todėl ir smulkaus verslo atstovai gali išsinuomoti el. parduotuvę pradedant nuo 50-100 Lt/mėn.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius