Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jennifer Lopez – naujoji tarptautinio prekės ženklo ambasadorė

Jau daugelį metų savo talentu, asmenybėmis ir dosnumu L'Oréal Paris atstovai įkvepia pasaulio moteris ir vyrus. Jennifer Lopez turi visas šias savybes. Golden Globe nominuota aktorė, dainininkė, kurios įrašai parduodami multi platininiu tiražu, kino ir televizijos prodiuserė, verslininkė ir filantropė – Jennifer Lopez, be abejonės, viena iš daugiausiai pasiekusių šių laikų moterų. L'Oréal Paris šeima labai didžiuojasi galėdami priimti ją kaip naują prekės ženklo tarptautinę ambasadorę.

„Mes esame daugiau nei sujaudinti, nes galime paskelbti apie partnerystę su didinga ir  labai talentinga moterimi – Jennifer Lopez“, pareiškia Cyril Chapuy, tarptautinio prekės ženklo L'Oréal Paris prezidentas. „Moterys visame pasaulyje gėrisi ne tik Jennifer grožiu, bet taip pat jos charizma ir atsidavimu. Mes esame pagerbti, galėdami priimti ją į mūsų nuostabų atstovų būrį, kuris visapusiškai atstovauja šių dienų moters grožį. Jennifer bus būsimų makiažo ir plaukų priežiūros inovatyvių produktų pirmųjų kampanijų veidas.“

„L'Oréal Paris produktus naudojusi didžiąją dalį savo gyvenimo, aš labai džiaugiuosi galėdama dirbti su prekės ženklu, kuris nuolat siūlo platų aukštos kokybės produktų, pasiekiamų moterims visame pasaulyje, asortimentą“, sako Jennifer Lopez. „Aš visada mėgau jų rafinuotas reklamos kampanijas ir džiaugiuosi, galėdama atstovauti prekės ženklą, kuris didina moters vertę.“

„Jennifer talentai ir pasiekimai apima daugelį šakų“, sako Karen T. Fondu, L'Oréal Paris prezidentas Jungtinėse Amerikos Valstijose. „Kartu su jos akivaizdžiu grožiu, ji yra modernus sektinas pavyzdys moterims ir tikrai įkūnija L'Oréal Paris dvasinę filosofiją, „Nes tu to verta“ (“Because you worth it”).  Džiaugiamės galėdami priimti Jennifer į L'Oréal Paris išskirtinę atstovų komandą.“

Dar daugiau, ši daugialypė antreprenerė pirmą kartą pasirodys kaip muzikos ir realybės šou „Amerikos dievaitis“ (“American Idol”) teisėja. 2001 m. „Vestuvių planuotoja“ buvo tautos labiausiai žiūrimas  filmas, o jos albumas, „J. Lo“ buvo Billboard Top 200 Chart pirmoje vietoje – šios dvi Nr.1 šlovės vienu metu, padarė J. Lopez pirmąja moterimi istorijoje, kurios filmas ir albumas buvo apdovanoti kaip Nr.1 per tą pačią savaitę. Lopez taip pat pelnė „Auksinio gaublio“ nominaciją ir daug pagyrimų už vaidmenį filme „Selena“. Jos prodiusavimo kompanija Nuyorican, ką tik pasirašė susitarimą su 20th Century Fox. J. Lopez buvo apdovanota ACE Fashion Icon 2006 metų apdovanojimu už nuopelnus papuošalų ir mados industrijoje. 2011 m. J. Lopez išleis savo naujausią albumą pavadinimu „Love?“.

Jos aistra padaryti pasaulį geresnį, pasireiškia per Lopez darbą su vaikais Maribel Founation fonde. Tai ne pelno siekiantis fondas, kurį ji įkūrė su savo seserimi Lynda. Maribel Foundation misija skirta moterų ir vaikų sveikatai ir gerovei gerinti, ir jiems prieinamo sveikatos priežiūros lygiui didinti.

Jennifer Lopez prisijungia prie prestižinio L'Oréal Paris atstovų sąrašo, kuriam jau priklauso Milla Jovovich, Patrick Dempsey, Rachel Weisz, Beyoncé, Diane Kruger, Evangeline Lilly, Andie MacDowell, Eva Longoria, Freida Pinto ir Gerard Butler.

Pavadinimas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius