„Diageo“, gaminanti ir likerį „Baileys“ bei viskį „Johnnie Walker“, teigė, kad pelnas sumokėjus mokesčius sumažėjo iki 1,4 mlrd svarų (1,5 mlrd. eurų) per 12 mėnesių iki birželio 30 dienos.
Metais anksčiau bendrovė fiksavo 3,16 mlrd. grynąjį pelną.
„Po gerų, nuoseklių rezultatų pirmąjį [fiskalinių metų] pusmetį ... COVID-19 protrūkis sukėlė rimtų iššūkių mūsų verslui, turinčių įtakos visų metų veiklai“, – pranešime apie veiklos rezultatus teigė generalinis direktorius Ivanas Menezesas.
„AJ Bell“ investicijų direktorius Russas Mouldas pareiškė, kad bendrovė susidūrė su „gana bjauriomis pagiriomis“, paskelbusi visų metų rezultatus.
„Žmonės galbūt mėgino prasiblaškyti namuose vartodami alkoholinius gėrimus per pastaruosius kelis mėnesius, tačiau to nepakako kompensuoti pardavimų nuosmukį baruose, restoranuose ir kavinėse, taip pat dideliuose sporto renginiuose bei muzikos festivaliuose“, – pridūrė jis.
Metiniai pardavimai susitraukė 9 proc. ir sudarė 11,75 mlrd. svarų.
Taip pat bendrovė atidėjo 1,3 mlrd. svarų vertės sumažėjimo nuostoliams – tai atspindi COVID-19 poveikį ir sudėtingas prekybos sąlygas Azijos ir Afrikos regionuose.
Kaip ir kitos alkoholinių gėrimų gamintojos, pandemijos metu „Diageo“ tiekė alkoholį, skirtą gaminti antibakterinį rankų dezinfekavimo skystį, kurio poreikis išaugo visame pasaulyje.