Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 06 22 /16:48

„Johnson & Johnson“ atšauks iš prekybos odos šviesinimui skirtas priemones

Amerikiečių bendrovė „Johnson & Johnson“ pranešė sustabdžiusi priemonių, skirtų tamsių odos dėmių šviesinimui, pardavimą, rašo „The New York Times“.
„Johnson & Johnson“
„Johnson & Johnson“ / „Scanpix“ nuotr.

Gamintoja sprendimą paaiškino tuo, kad, kaip parodė pastarųjų kelių savaičių diskusijos, kai kurių „Neutrogena“ ir „Clean & Clear“ produktų pavadinimai ir aprašymai leidžia suvokti, jog šviesus odos atspalvis yra pranašesnis, palyginti su natūralesniu odos atspalviu. Taip pat paaiškėjo, kad kai kurie pirkėjai naudojo produktus, kad jų oda taptų šviesesnė.

Pranešama, kad „Clean & Clear“ linijos produktai, skirti odos šviesinimui, nebuvo komerciškai parduodami JAV, tačiau jų buvo siūloma Indijos ir Viduriniųjų Rytų regiono parduotuvėse.

Antirasistinio judėjimo, apėmusio daugelį pasaulio šalių, fone įvairios įmonės pradėjo keisti savo politiką.

Kiek anksčiau „Mars Incorporated“, kuriai priklauso prekių ženklas „Uncle Ben's“, nusprendė pakeisti prekių ženklo logotipą, kuriame pavaizduotas juodaodis.

„PepsiCo“ taip pat planuoja pakeisti prekių ženklo „Aunt Jemima“ logotipą su pavaizduota juodaode moterimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius