-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Jungiasi didžiausi Kinijos vagonų gamintojai – didės konkurencija ES ir Kanados gamintojams

Valstybinės korporacijos CSR ir „China CNR“ – didžiausi Kinijos ir viso pasaulio vagonų gamintojai – patvirtino, jog ketina susijungti.
„China CNR“ gaminamo vagono modelis
„China CNR“ gaminamo vagono modelis / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Kinija

Šis sandoris dar sustiprins įmonių pozicijas ir padės joms sėkmingiau konkuruoti su Kanados, Europos Sąjungos (ES) ir Japonijos gamintojais, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

Metinė kiekvienos iš valstybinių korporacijų apyvarta sudaro apie 16 mlrd. JAV dolerių, o jų bendra kapitalizacija, agentūros „Bloomberg“ duomenimis, siekia 26 mlrd. JAV dolerių.

Sandoris šalyje vadinamas „beprecedenčiu restruktūrizavimu“.

Prieš maždaug dešimtmetį CSR ir „China CNR“ buvo atskirtos nuo tos pačios valstybinės struktūros, nes tuomet Kinijos valdžia siekė didinti konkurenciją ir vystyti rinkos santykius šalies viduje.

Kinijos žiniasklaida apie rengiamą sandorį pirmą kartą pranešė rugsėjo mėnesį. Sandoris šalyje vadinamas „beprecedenčiu restruktūrizavimu“.

„Barclays“ skaičiavimais, sujungusios veiklą, įmonės galės 14 proc. padidinti grynąjį pelną. 2013 metais kiekvienos iš jų grynasis pelnas sudarė apie 4,14 mlrd. juanių (660 mln. JAV dolerių).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius