Pardavėjas: Pirkite dramblį.
Pirkėjas: Bet man visiškai nereikalingas dramblys.
Pardavėjas: Tai imkite du už vieno kainą.
Pirkėjas: Sutarta. Imu.
Kai pasiūlymas itin viliojantis, žmonės yra linkę įsigyti net tai, ko jiems visai nereikia.
„Wharton Marketing“ profesorius Johanas Bergeris apie pirkimo ir pardavimo psichologiją yra parašęs knygą „Contagious: Why Things Catch On“. „Business insider“ jis atskleidė kelias įdomias detales.
Pardavėjai mėgsta naudoti taip vadinamąją šimto taisyklę. Pavyzdžiui, marškinėlius, kainuojančius 20 JAV dolerių, lengviau parduoti skelbiant 25 proc. nuolaidą, o ne 5 JAV dolerių nuolaidą, nors tai yra vienas ir tas pats. Tuo metu brangesnę prekę parduoti lengviau kitaip: pavyzdžiui, parduoti 2000 JAV dolerių vertės kompiuterį lengviau paskelbus apie 500 JAV dolerių, o ne 25 proc. nuolaidą.
„Kai pirkėjas sužino apie neįtikėtiną pasiūlymą, jis skuba įsigyti prekę tučtuojau“, – sakė J.Bergeris.
Daugiau pardavėjų triukų galite rasti šiame vaizdo reportaže anglų kalba.