Pasak Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, „Reklamos arka“ už tai, kad nemokės rinkliavos mokesčio už išorinę reklamą turės įrengti 450 stoginių. Iš viso mieste yra 700 viešojo transporto stotelių. „Kauniečiai autobusų ir troleibusų lauks tvarkingose ir patogiose stotelėse ir tai nieko nekainuos miesto biudžetui, be to, įmonė per 20 metų sumokės į miesto biudžetą milijoną litų“, – sutarties privalumus dėstė P.Keras.
„Reklamos arka“ už tai, kad nemokės rinkliavos mokesčio už išorinę reklamą turės įrengti 450 stoginių.
Iki šiol apie 200 stotelių stoginių prižiūri įmonė „JCDecaux Lietuva“. Iki vasario dar 100 prižiūrėjo įmonė „Lagunta“.
„JCDecaux Lietuva“ prieš Kauno tarybos posėdį šalies žiniasklaidoje piktinosi, kad jau po konkurso atsiradusia sąlyga atleisti stoteles prižiūrinčią įmonę nuo rinkliavos mokesčio.
P.Keras tvirtino, kad tai nebuvo viešųjų pirkimų konkursas, kur būtina iš anksto numatyti visas sąlygas. „Derybų su koncesijos konkurso nugalėtojų gavome palanku miestui siūlymą ir sutikome už tai neimti rinkliavos mokesčio“, – aiškino P.Keras.
Jo teigimu, koncesijos konkursas skelbtas tris kartus. „Pirmus du kartus konkursai neįvyko, nes nedalyvavo nė viena bendrovė. Trečią kartą savo siūlymus pateikė tik „Reklamos arka“, todėl nelabai suprantamos žiniasklaidoje pasirodžiusios „JCDecaux Lietuva“ pretenzijos“, – stebėjosi P.Keras.
„JCDecaux Lietuva“ atstovai 15min.lt korespondentui sakė, kad su žiniasklaida bendrauja tik įmonės vadovė Žaneta Fomova, bet ji iš komandiruotės grįš tik kitą savaitę.
Bendrovės „Lagunta“ vadovas Arūnas Galvanauskas sakė, kad įmonė pasibaigus sutarčiai su savivaldybe nusprendė nedalyvauti stotelių priežiūros koncesijos konkurse.