Dabar populiaru
Publikuota: 2017 rugsėjo 5d. 00:00

Kauniečiai skinasi kelią į Azijos šokolado rinką

Juodasis šokoladas
123RF.com nuotr. / Juodasis šokoladas

Įmonės UAB „Meškėnas“ gaminamų šokoladų „Tai tau“ istorija prasidėjo nuo kruopščios receptūros paieškos prieš daugiau nei du dešimtmečius. Šiandien kauniečių gaminiai vertinami ne tik smagurių, bet ir užsienio ekspertų – šokolado meistrais tituluojami belgai ir italai vieningai teigia, kad „Tai tau“ produkcija atitinka aukščiausius standartus. Šokolado gaminius įmonė eksportuoja į tokias valstybes kaip Jungtiniai Arabų Emyratai, Omanas, JAV.

Pirmieji Lietuvoje

Kaune įsikūrusi įmonė „Meškėnas“ gamina šokoladus iš rūšinių kakavos pupelių ir glaistus ledams, sūreliams bei konditeriniams gaminiams. „Tai tau“ pirkėjų segmentas itin platus. Asortimento gausa patenkina ir sveikuolių poreikius, kurie prioritetą teikia natūraliems produktams be pridėtinio cukraus.

„Tai tau“ šokolado gamintojai buvo pirmieji nusprendę ant pakuotės rašyti, kokią procentinę dalį šokolade sudaro kakavos sausosios medžiagos. Tuo metu juodajame šokolade buvo 40 – 50 proc. kakavos. Palyginimui, dabar pieniškame šokolade yra apie 35 proc. kakavos sausųjų medžiagų.

Kokybiški ir sveiki produktai

Projekto partnerio nuotr./UAB „Meškėnas“ eksporto vadovė Agnė Ševeliovienė
Projekto partnerio nuotr./UAB „Meškėnas“ eksporto vadovė Agnė Ševeliovienė

Dėl vis populiarėjančios sveikos gyvensenos itin didelis dėmesys šiuo metu skiriamas rūšiniams becukriams produktams: „Vidurio Rytuose daugybė žmonių turi bėdų dėl diabeto, tad renkasi mūsų gaminamą šokoladą, kuriame beveik nėra cukraus. Skirtingose valstybėse vyrauja skirtingi mitybos įpročiai, tačiau tendencija rinktis sveikesnį produktą – gaji visur“, – pasakoja A.Ševeliovienė.

Anot jos, užsienio rinka pasižymi itin aukštu konkurencingumu: „Yra daug puikių gamintojų ir tai dažniausiai yra ne senosios žinomos įmonės, o naujos bendrovės, įsikūrusios tokiose vietose kaip Vietnamas, kur neseniai pradėtos auginti kakavos pupelės“.

Įmonės eksporto vadovė įsitikinusi – norint sėkmingai įsivirtinti rinkoje, svarbu orientuotis į produkto kokybę. Pirkėjai darosi išrankesni, jiems svarbu žinoti, ką valgo: „Anksčiau rinka buvo perpildyta ne šokoladu, o saldžiosiomis plytelėmis. Džiugu, jog situacija keičiasi“.

Siekia naujų eksporto rinkų

Šiuo metu įmonė eksportuoja apie 65 proc. savo gaminamos produkcijos, tačiau ateityje planuoja stiprinti turimas pozicijas užsienio valstybėse ir plėstis į Azijos rinką. Šiandien didžiausią gaminamos produkcijos dalį įmonė tiekia į Vidurio Rytų šalis, JAV ir Europą.

A.Ševeliovienė pastebi, jog sėkmingas verslas, visų pirma, turėtų orientuotis į klientų poreikius: „Nereikia stengtis parduoti produkcijos visiems – geriau koncentruotis į aukštus standartus, nuvykti į valstybę, su kuria planuojama bendradarbiauti, ištirti rinką ir poreikius. Tvarus bendradarbiavimas užmezgamas tiesiogiai komunikuojant su potencialiu klientu, tereikia tam skirti laiko, dėmesio ir pastangų. Nuoseklus darbas pelnys puikius rezultatus ateityje“, –patarimais dalinasi A.Ševeliovienė.

Informacija parengta bendradarbiaujant su Ūkio ministerija, jos skelbimas finansuojamas ES lėšomis.

Siūlykite savo produktus / paslaugas užsienio rinkoms!

Nežinote nuo ko pradėti? Pasikonsultuokite! Aukštos kokybės konsultacijoms eksporto ir įmonių tarptautinio bendradarbiavimo klausimais – priemonė EXPO KONSULTANTAS LT. Įmonės jau gali teikti paraiškas dėl kompensacijų už konsultacijas išmokėjimo (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir INVEGA svetainėse).

Finansavimas planuojamų eksportuoti produktų sertifikavimui, įskaitant reikalingus bandymus ir tyrimus – priemonė EXPO SERTIFIKATAS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Finansavimas produkcijos pristatymui užsienyje vykstančiose tarptautinėse parodose – priemonė NAUJOS GALIMYBĖS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Finansavimas įmonių grupių (klasterių) veikloms, nukreiptoms į naujų eksporto rinkų paiešką (konsultacinėms, įskaitant ekspertines, paslaugoms, narystei tarptautiniuose tinkluose, rinkodaros priemonių, skirtų įsiliejimui į tarptautinius tinklus rengimui ir kitoms išlaidoms) – priemonė VERSLO KLASTERIS LT (daugiau informacijos ieškokite Ūkio ministerijos ir ES INVESTICIJOS svetainėse).

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Ypatingos

07:22
06:20

Gera keliauti kartu

Ko reikia šiuolaikiniam pirkėjui?

Sveikata

Mamos prieš meningokoką

Būk nesustabdoma

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką