„Darbai jau gerokai įsibėgėjo. Tikimės, kad atšilus statybos suaktyvės. Terminale bus įruošta laukimo salė keleiviams, kavinė, kasos, kontrolė, ant stogo – apžvalginė terasa“, – vardijo „Smiltynės perkėlos“ vadovas Darius Butvydas. Taip pat bus sutvarkyta ir teritorija, įrengta automobilių stovėjimo aikštelė.
Klaipėdos miesto savivaldybės politikams prieš kelerius metus apsisprendus Danėje leisti plaukioti tik mažiesiems laivams, keltai iš upės krantinės buvo perkelti į Šiaurės ragą. Klaipėdos uosto direkcija įrengė pirsą keltams į Smiltynę. Tačiau keleiviams ši vieta buvo nepritaikyta: žmonės skundėsi, kad nėra kur pasislėpti nuo vėjo, lietaus, sniego.
Naujojo terminalo statybos pradėtos praėjusią vasarą. Tikimasi, kad birželį statybos jau bus baigtos. Skaičiuojama, kad terminalas kainuos apie 3,3 mln. Lt be PVM.
„Rekonstruojamas Jūrų muziejaus delfinariumas, tikimės, kad jis greitu laiku atvers duris ir žmonės galės džiaugtis patogiomis kelionėmis į muziejų“, – pastebėjo D.Butvydas.
Jis pažymėjo, kad rekonstrukcija muziejuje smarkiai paveikė ir keleivių srautus į Smiltynę.
Praėjusiais metais valstybinė įmonė „Smiltynės perkėla“ į Kuršių neriją perkėlė 1,8 mln. keleivių. Tiek Senojoje, tiek Naujojoje perkėloje keleivių srautai pasiskirstė po lygiai.
Šiuo metu „Smiltynės perkėla“ turi penkis keltus – trys kelia automobilius į Kuršių neriją, likę – keleivius.
Neaudituotais duomenimis, pernai „Smiltynės perkėla“ gavo 1,8 mln. Lt pelno – beveik 25 proc. daugiau nei 2011 m.