-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

KFC atsiprašė už neetišką reklamą, susijusią su Krištolinės nakties minėjimu

JAV greitojo maisto tinklas „Kentucky Fried Chicken“ (KFC) buvo priverstas atsiprašyti dėl klientams Vokietijoje išsiuntinėto pranešimo, kuriame kvietė paminėti Krištolinės nakties, kai naciai visoje Vokietijoje puolė žydus ir plėšė jų turtą, metines ragaujant keptą vištieną ir sūrį.
Puikios žinios legendinės KFC vištienos fanams: Kaune atidarytas ilgai lauktas pirmasis restoranas
Puikios žinios legendinės KFC vištienos fanams: Kaune atidarytas ilgai lauktas pirmasis restoranas / KFC nuotr.
Temos: 3 Verslas KFC Žydai

Tinklas trečiadienį išsiuntinėjo kvietimus klientams, siūlydamas „pasimėgauti“ 1938-aisiais įvykusios Krištolinės nakties metinių proga, pranešė dienraštis „Bild“.

1938 metų lapkričio 9 dieną nacių minia degino ir plėšė sinagogas bei žydams priklausančias įmones visoje Vokietijoje.

„Krištolinės nakties minėjimo proga pasilepinkite minkštesniu sūriu ir traškia vištiena. Dabar „KFCcheese“!“ – buvo sakoma pranešime.

Maždaug po valandos KFC išsiuntė dar vieną pranešimą, kuriame dėl išsišokimo kaltino „sistemos klaidą“, rašo „Bild“.

„Labai atsiprašome, mes nedelsdami patikrinsime savo vidinius procesus, kad tai nepasikartotų. Atleiskite už šią klaidą“, – rašoma pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius