Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Kimono“ produkciją gali pradėti eksportuoti į Japoniją

Lino gaminių siuvykla „Kimono“ savo gaminiais gali žengti į Japonijos rinką, rašo „Verslo žinios“.
„Kimono“ fasadas
„Kimono“ fasadas / kimono.lt nuotr.
Temos: 1 Japonija

„Tai ilgas procesas, bet patekus į šią rinką pastangos atsiperka. Galbūt atrodo, kad mūsų įmonės pavadinimas lengviau padės patekti į Japoniją, bet taip nėra. Kokybiškas unikalus gaminys - tai pagrindinė sąlyga“, - dienraščiui „Verslo žinios“ sakė siuvyklos vadovė Dalytė Kavaliauskienė.

Anot jos, apie 60 proc. „Kimono“ produkcijos yra parduodama Lietuvos rinkoje per saloną „Jaukūs namai“, o likusi dalis daugiausia eksportuojama į Skandinavijos šalis, Italiją. Į Japonijos rinką bendrovė bando patekti užmegzdama naujus kontaktus pačioje Japonijoje, kurie gali virsti realiais pardavimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius