Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Klaipėdoje atidaryta pirmoji „Massimo Dutti“ parduotuvė, ruošiamasi „Desigual“ atidarymui

Klaipėdos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ atidaryta pirmoji Vakarų Lietuvoje „Massimo Dutti“ parduotuvė. Tai ketvirtoji „Massimo Dutti“ parduotuvė Lietuvoje – iki šiol vieno populiariausių Europoje prekių ženklų firminės parduotuvės veikė tik Vilniuje ir Kaune.
Klaipėdoje atidaryta pirmoji „Massimo Dutti“ parduotuvė.
Klaipėdoje atidaryta pirmoji „Massimo Dutti“ parduotuvė. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

„Nuo pirmosios parduotuvės atidarymo 2011 m. Vilniaus „Akropolyje“ pajutome, kad „Massimo Dutti“ – Lietuvos pirkėjams žinomas ir jų mėgiamas ženklas. Todėl džiaugiamės, kad nuo šiol uostamiesčio gyventojai bei svečiai galės apsilankyti naujausios koncepcijos 400 kv.m. ploto „Massimo Dutti“  parduotuvėje Klaipėdos „Akropolyje“, - sako „Massimo Dutti“ ženklo parduotuves Baltijos šalyse valdančios „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė Irma Marcinkienė.

„Massimo Dutti“ ženklas skirtas nepriklausomiems, kosmopolitiškiems miestiečiams – trumpiau tariant, klaipėdiečiams. Naujoji parduotuvė dar prieš atidarymą kėlė nemažą susidomėjimą – sulaukėme ne vieno skambučio ir iš Kaliningrado srityje gyvenančių „Akropolio“ pirkėjų, kurie klausė, kada parduotuvė atvers duris“, - sako Klaipėdos „Akropolio valdytojas Ovidijus Zibalis.

63 pasaulio šalyse veikia daugiau nei 600 „Massimo Dutti“ parduotuvių. 1985 metais sukurtas prekės ženklas išsiskiria kokybe ir prabanga, atsispindinčia tiek drabužiuose, tiek ir parduotuvių įrengimo dizaine.

2013 m. pavasario-vasaros „Massimo Dutti“ kolekcijoje kuriamas elegantiškas neutralių gamtos atspalvių ir pavasariškai ryškių mėlynos, raudonos, jūros žalumos spalvų derinys. Vyrauja natūralios prabangios medžiagos – linas, medvilnė, kašmyras.

„Massimo Dutti“ parduotuvė – viena iš svarbiausių šių metų naujienų Klaipėdos „Akropolyje“, o jų yra nemažai“, - sako Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas O.Zibalis.

Sausio pabaigoje uostamiesčio „Akropolyje“  atidaryta naujos koncepcijos „City“ parduotuvė, kurioje greta jau įprastų ir mėgiamų ženklų: Marella, Penny Black, iBlues, Betty Barclay, Gerard Darel, Mariella Rosati, Olsen, Strellson , Roy Robson, Pierre Cardin, Furla ir Coccinelle, pristatomi ir nauji prekės ženklai Karl Lagerfeld bei Ted Baker.

„Turime ir daugiau naujienų klaipėdiečiams - balandžio mėnesį Klaipėdos „Akropolyje“ po rekonstrukcijos bus atidaryta naujos koncepcijos parduotuvė visai šeimai „Apranga“, greta jos atidarysime pirmąją Lietuvoje parduotuve „Dshop“, kurioje pristatysime spalvingojo ispanų prekės ženklo „Desigual“ moteriškų drabužių bei aksesuarų kolekciją“, - sako „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė I.Marcinkienė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius