„Turime preliminarius krovos duomenis – 39,5 mln. tonų riba jau viršyta ir pernai pasiektas rekordas šiai dienai viršytas maždaug milijonu tonų“, – BNS sakė Klaipėdos uosto vadovas Arvydas Vaitkus.
„(Naujo rekordo – BNS) priežastys, aišku, yra geras sinergiškas darbas: valstybės valdoma įmonė investuoja į infrastruktūrą, o uosto naudotojai, terminalo naudotojai investuoja į suprastruktūrą. Ta bendra sinergija, naujos sudarytos galimybės leidžia priimti vis didesnius laivus – nors krovinio apyvarta šiemet yra išaugusi, bet laivų skaičius toliau mažėja, kas reiškia, kad į uostą atplaukia vis didesni laivai“, – aiškino A.Vaitkus.
Anot jo, kitais metais Klaipėdos uosto laukia didelės pertvarkos, kurios leis aptarnauti laivus, net ir esant blogoms oro sąlygoms.
„Nieko mes per daug nebijom, bet vertiname visas galimas rizikas. Matome, kaip po truputį mažėja krovinių apyvarta kaimyniniuose uostuose, ir tai yra indikacija, kad mes negalime nuleisti rankų, turime stebėti tą procesą ir jį suvaldyti“, – kalbėjo uosto vadovas.
Iki 2024 metų Klaipėdos uostas numato investuoti apie 407 mln. eurų.