Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

KLASCO atidarė naują trąšų sandėlį

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) po sėkmingų išbandymų oficialiai atidarė trečiąją trąšų krovos komplekso dalį. Jai įrengti per dvejus metus buvo skirta daugiau kaip 70 mln. litų. Ši investicija užtikrins krovos kokybę, sutrumpins laivų prastovų laiką ir padidins įmonės konkurencingumą rinkoje.
KLASCO bendrovėje pastatytas naujas grūdų terminalas, atsiėjęs per 23 mln. Lt.
KLASCO bendrovėje pastatytas naujas grūdų terminalas, atsiėjęs per 23 mln. Lt. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Šiaurinėje KLASCO teritorijos dalyje veikia skystųjų ir biriųjų trąšų, grūdų bei generalinių krovinių krovos terminalai, pietinėje – ro-ro terminalas. Pastaruosius dvejus metus plėtotas biriųjų trąšų kompleksas papildytas 100 tūkst. tonų talpos sandėliu, transporteriais, elevatoriais ir nauju laivo krautuvu, 980 metrų ilgio geležinkelio keliais.

Biriųjų trąšų sandėlio projektas įgyvendintas be vėlavimų, todėl galime džiaugtis, kad tesėjome partneriams duotą žodį, – sakė A.Pauža.

Dabar vienu metu skirtingos trąšos gali būti kraunamos į du „Post Panamax“ laivus prie 5 ir 6 krantinių, kurių gylis siekia 14,5 metro, arba į vieną laivą, bet dviem laivo pakrovimo mašinomis, krovos laiką sutrumpinant dvigubai. Vagonų iškrovos mazgas galės priimti 4 geležinkelio vagonus. Visas krovos procesas yra automatizuotas, laivų krovos našumas siekia 1600 tonų per valandą. 

Poreikį statyti antrą birių trąšų sandėlį padiktavo klientų ketinimai plėsti rinkai tiekiamos produkcijos įvairovę. Bendradarbiaujant su nuolatine partnere „Achema“ ir Baltarusijos kalio bei azoto trąšų eksportuotojais buvo parinkti tinkamiausi laivams krantinių parametrai, sudarytos trąšų kokybės išsaugojimo sąlygos.

Siekiant tinkamai parengti naują komplekso dalį eksploatacijai, nuo balandžio mėnesio jame buvo vykdomi bandymai – kalio chlorido, KAN ir karbamido trąšomis buvo pakrauti keli dideli ir mažesni laivai.

KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža pažymi, kad terminalas užbaigtas tiksliai pagal grafiką. „Biriųjų trąšų sandėlio projektas įgyvendintas be vėlavimų, todėl galime džiaugtis, kad tesėjome partneriams duotą žodį. Įtemptos konkurencijos sąlygomis atsakomybė ir pasitikėjimas tebėra verslo sėkmės garantijos. Todėl trąšų eksportas per naują sandėlį įgyja pagreitį ir visa transporto grandinė iš to turės didelės naudos“, – sakė A.Pauža.  

Po įmonės privatizavimo 1999 m. koncernas „Achemos grupė“ į KLASCO veiklos modernizavimą ir tobulinimą investavo daugiau kaip 350 mln. litų. Tęsiant plėtros programą artimiausiais metais numatoma statyti sandėlius Vitės kvartale ir veiklą plėtoti Smeltės pusiasalyje, šalia Jūrų perkėlos terminalo. Didžiausios uosto krovos kompanijos KLASCO apyvarta 2013 m. sudarė 12,4 mln. tonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius