Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 01 20 /09:49

„Klasco“ profsąjunga piketuos dėl mažiau nei tikėtasi padidintų algų

Koncerno „Achemos grupė“ valdomos didžiausios Klaipėdos uosto krovos kompanijos („Klasco“) profesinė sąjunga planuoja surengti valandos trukmės piketą dėl mažiau nei tikėtasi padidintų darbuotojų atlyginimų.
Bendrovės „Klasco“ teritorijoje
Bendrovės „Klasco“ teritorijoje / Aurelijos Jašinskienės / 15min.lt nuotr.

„Dvejus metus prašėme didinti atlyginimus, o pernai gruodį desperacijoje vadovybei parašėme drastišką raštą – nuo 20 iki 25 proc. juos pakelti. Padidino vidutiniškai 4-6 proc., tačiau be derybų, nesitariant, nors tą daryti įpareigoja kolektyvinė sutartis“,– BNS sakė Dokininkų profesinės sąjungos pirmininkas Romas Liaudanskis.

Daugiau nei trečdalį „Klasco“ darbuotojų vienijančios profsąjungos vadovo teigimu, dėl netinkamai vykdomos kolektyvinės sutarties darbuotojai streiko neplanuoja, tačiau tokius vadovybės sprendimus žada skųsti Darbo inspekcijai.

Kitos „Achemos grupės“ įmonės – Jonavos azotinių trąšų gamybos bendrovės „Achema“ administracijai nesutinkant su darbuotojais pasirašyti kolektyvinės sutarties įmonės profsąjungos nariai pernai gruodį nubalsavo už streiko organizavimą. Anot profsąjungos, ar streikas bus rengiamas ir kada, sausio pabaigoje turėtų spręsti įmonės profsąjungos taryba.

„Klasco“: dedame visas pastangas

Bendrovė išplatino pranešimą, kuriame išreiškia didelį susirūpinimą dėl mažėjančių krovinių srautų Klaipėdos jūrų uoste ir mato, kad neigiamos tendencijos greituoju laiku nepasikeis, o situacija gali tapti ir ženkliai sudėtingesnė. Bendrovė deda visas įmanomas pastangas stabilios veiklos užtikrinimui ir siekia išsaugoti darbo vietas.

„Nepaisant susiklosčiusios įtemptos ekonominės situacijos, siekiame išsaugoti darbo vietas. Ir ne tik – daugiau nei 90 proc. įmonės darbuotojų nuo šių metų pradžios padidinome tarifinius atlyginimus“, – sako AB „Klasco“ generalinis direktorius Vytautas Štumbergas.

Pasak jo, praėję metai buvo kupini iššūkių bendrovei, kurie, deja, atėjus 2022 metams geresnių prognozių nežada.

J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./"Klasco" vafovas Vytautas Štumbergas
J. Andriejauskaitės / 15min nuotr./"Klasco" vafovas Vytautas Štumbergas

„Dėl geopolitinių priežasčių sumažėję krovinių srautai, padidinti geležinkelių transporto tarifai ir išaugę žemės nuomos mokesčiai daro didelį poveikį mūsų bendrovei. Prognozuojame, kad krovinių, atitinkamai ir bendrovės atliekamų krovos darbų kiekis šiemet ir toliau gali mažėti, nepaisant visų mūsų pastangų“, – teigia vadovas.

„Klasco“ siekia išlaikyti darbuotojus bei pritraukti geriausius specialistus, todėl darbuotojams užtikrinamos papildomos socialinės naudos: papildomas sveikatos draudimas, išmokos artimųjų netekties atveju, kitos išmokos nustatytos kolektyvinėje sutartyje, taip pat remiama darbuotojų sportinė veikla.

„Dar kartą pažymime, kad vertiname kiekvieną darbuotoją ir tikimės, kad bendras susitelkimas ir kryptinga mūsų visų veikla padės bendrovei pergyventi šį sudėtingą laikotarpį“, – sakė V.Štumbergas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius