Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Klientams geriausi bankai – „Finasta“, „Danske Bank“ ir DNB

„Danske“ bankas
„Danske“ banko nuotr. / „Danske“ bankas
Šaltinis: BNS
0
A A

Geriausiai klientus aptarnaujančio šalies banko laurus pernai nuskynė „Finasta“, o labiausiai reitinge nusmuko SEB bankas, rodo tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ Lietuvos bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai, rašo „Verslo žinios“.

Naujausio tyrimo duomenimis, bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis Lietuvoje yra gan aukštas ir siekia 85,1 proc. iš 100 proc, tačiau pernai jis sumažėjo 2,5 procentinio punkto.

Banko „Finasta“ klientų aptarnavimo kokybė buvo įvertinta 97,8 proc., „Danske Bank“ – 96,9 proc., DNB – 94,6 procento. 2012 metais lyderių trejetukas buvo „Danske Bank“ (96 proc.), „Finasta“ (94,8 proc.), SEB bankas (93,7 proc.), kuris pernai smuktelėjo į šeštą poziciją.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
informacija
INVL ASSET MANAGEMENT, UAB
Vadovas: Laura Križinauskienė Darbuotojų sk.: 72 2015m . Pajamos: 1 - 2 mln. Eur
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką