Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Konferencijoje „E. virusas 2013“ – apie prekės ženklų ir reputacijos valdymą

Andresas Wittermannas
Konferencijos organizatorių nuotr. / Andresas Wittermannas
Šaltinis: 15min
0
A A

Rugsėjo 18 d. Vilniuje vyksiančioje metinėje konferencijoje „E. virusas 2013“ rinkodaros specialistai diskutuos prekės ženklų ir reputacijos valdymo klausimais. Pranešimus skaitys ir patirtimi bei įžvalgomis pasidalys komunikacijos ekspertai iš Lietuvos ir Vokietijos.

Septintą kartą rengiamos rinkodaros konferencijos „E. virusas 2013“ pranešėjai papasakos, kaip kurti sėkmingus ilgalaikius prekės ženklo ir vartotojų santykius, pristatys tarptautinę praktiką ir Lietuvos įmonių patirtį. Ekspertai aptars šiuolaikinę įmonių ir organizacijų komunikaciją – taip vadinamąją prekės ženklo žurnalistiką, pristatys istorijų pasakojimą kaip prekės ženklų valdymo būdą.

Renginyje bus apžvelgtos prekės ženklų valdymo galimybės internete, elektroninę erdvę išnaudojant ne kaip informacijos transliavimo, o interaktyvaus bendravimo kanalą.

Konferencijoje „E. virusas 2013“ pranešimus skaitys ekspertai iš Vokietijos ir Lietuvos: Andresas Wittermannas („Lewis PR“), Petra Wurm („GfK“), Eugenijus Mažiulis („Seesam“), Saulė Pauplytė-Markevičienė („Omnitel“), Zbignev Gečis („Indigo kids“), Aidas Puklevičius.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos vadovams ir specialistams.

Septintoji metinė rinkodaros konferencija „E. virusas 2013“ vyks rugsėjo 18 d. Vilniuje, viešbutyje „Holiday Inn“. Išsami renginio programa skelbiama Vilniaus konferencijų centro interneto svetainėje www.vcc.lt.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 2 prekės ženklai
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką