Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kova dėl klientų: operatorių pakeičia net to nenorintieji

Moteris naudojasi išmaniuoju telefonu
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Moteris naudojasi išmaniuoju telefonu
Šaltinis: Lrt.lt
0
A A

Klientams neribotų pokalbių ir žinučių pernai pasiūlę mobiliųjų tinklų operatoriai džiaugiasi, kad klientai noriai migruoja iš vienų pas kitus. Tačiau persikelti vartotojų, kartais be jų pačių sutikimo, nevengia ir patys operatoriai. Rinkos prievaizdų teigimu, pernai gauta daugiau skundų dėl mobiliojo ryšio operatorių veiklos.

„Tele2“ klientė Natalija Čadova prieš Kalėdas apsilankė „Bitės“ salone pasidomėti galimybėmis perkelti savo numerį į konkurentų tinklą, bet persigalvojo. Tačiau vėliau sužinojo, kad jos numeris jau perkeliamas į „Bitę“.

„Aš jokios sutarties nemačiau, nieko“, – piktinosi ji.

Tuo metu „Bitė Lietuva“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Pranas Kuisys sakė, kad greičiausiai šiuo atveju įvyko klaida.

„Per praeitą mėnesį į „Bitę“ numerius perkėlė apie 10 tūkst. klientų. Iš jų dėl perkėlimo turime tik du skundus, kad kažkas negerai veikė, vėlavo numeriai, neperkelta, perkelta klaidingai, – absoliučiai mažas procentas“, – kalbėjo bendrovės atstovas.

Kad tokių atvejų, kai be klientų sutikimo ar parašo jų numeriai iškeliami į konkurentų tinklą, pasitaiko, pripažino visi operatoriai, apgailestaudami, kad dėl to kenčia ne tik konkretūs klientai, bet ir bendras operatorių verslo įvaizdis.

„Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas taip pat sakė, kad tokių atvejų pasitaiko, o jam liūdniausia dėl to, jog jie žlugdo pasitikėjimą verslu.

„Įsivaizduokite: jūs apsilankėte banko atstovybėje, o išėjote jau skolingas, turite paskolą, nors nieko nepasirašėte“, – lygino A. Baranauskas.

Rinką prižiūrinčios Ryšių reguliavimo tarnybos vadovas pripažįsta, kad mobiliojo ryšio rinkoje konkurencija – labai arši, kartu daugėja ir vartotojų skundų.

Ryšių reguliavimo tarnybos direktorius Feliksas Dobrovolskis pasakojo, jog praeitais metais jie gavo daugiau skundų nei 2012-aisiais – per 600.

„Pagrindiniai skundai buvo dėl sąskaitų. Dalis – dėl kokybės. Didelę dalį sudaro kitos kategorijos skundai, kur kalbama apie tarifus, numerio perkėlimą. Konkurencija yra arši – rinkos dalyviai įvairiais būdais vilioja abonentus“, – pastebėjo jis.

Tarnybos direktoriaus teigimu, kitą savaitę visi operatoriai bus kviečiami diskutuoti, ar nevertėtų apskritai atsisakyti telemarketingo paslaugos, kaip būdo pervilioti vartotojus.

Lrt.lt
informacija
TELIA LIETUVA, AB
Vadovas: Kęstutis Šliužas Darbuotojų sk.: 2212 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
TELE2, UAB
Vadovas: Petras Masiulis Darbuotojų sk.: 116 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
BITĖ LIETUVA, UAB
Vadovas: Nikita Sergienko Darbuotojų sk.: 638 2015m . Pajamos: > 100 mln. Eur
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką