Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„L'Oreal“ už milijardą eurų pardavė dešimtmetį valdytą „The Body Shop“ prekės ženklą

Prancūzijos prekybos kosmetika milžinė „L'Oreal“ antradienį pranešė pasirašiusi sutartį dėl dešimtmetį valdyto „The Body Shop“ prekės ženklo pardavimo už vieną milijardą eurų Brazilijos įmonei „Natura Cosmeticos“.
„The Body Shop“ parduotuvė
„The Body Shop“ parduotuvė / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Prancūzų bendrovė pranešime teigia pasirašiusi sutartį po to, kai gavo pritarimą iš savo darbuotojų tarybos.

Tačiau „siūlomam pardavimui dar turi pritarti konkurencijos tarnybos Brazilijoje ir Jungtinėse Valstijose, pardavimą planuojama užbaigti šiais metais“, nurodoma kompanijos pranešime.

„L'Oreal“ ir „Natura Cosmeticos“ birželio 9 d. pranešė vedančios išskirtines derybas dėl 1976 metais Didžiojoje Britanijoje įkurto „The Body Shop“ prekės ženklo pardavimo.

Anitos Roddick kurta „The Body Shop“ dėl savo etiško požiūrio į kosmetiką, visų pirma bandymų su gyvūnais atmetimo ir įvairių kampanijų socialiniais ir aplinkosaugos klausimais vykdymo, pelnė nemažą populiarumą ir puikavosi sparčiu pardavimų augimu bei plėtra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius