Dabar populiaru
Publikuota: 2016 spalio 4d. 17:50

„Laima“ investavo 1,6 mln. eurų į naujo prekės ženklo gamybos įrangą

Moteris valgo juodąjį šokoladą
Vida Press nuotr. / Moteris valgo juodąjį šokoladą

Didžiausia Latvijos saldumynų gamintoja „Laima“ investavo 1,6 mln. Eur į naują saldainių gamybos įrangą, kad galėtų padidinti tiek vietos, tiek ir užsienio rinkoms skirtos produkcijos gamybos apimtis.

„Laima“ savininkės – bendrovės „Orkla Confectionery&Snacks Latvija“ atstovė Lineta Mikša sakė BNS, jog naująja įranga bus gaminama naujo prekės ženklo „Gourmet“ produkcija.

„Naujoji įranga leis gaminti saldainius su įdaru, padengtus glazūra ir pagražintus. Iki šiol tokius saldainius buvo įmanoma gaminti tik rankiniu būdu. „Gourmet“ produkcijos kolekciją sudarys dviejų rūšių proginės saldainių dėžutės bei triufeliai iš šokolado ir žemės riešutų“, – sakė L.Mikša.

„Laima“ gamina apie pustrečio šimto pavadinimų saldumynus, produkciją eksportuoja į 27 valstybes, įskaitant Lietuvą, Izraelį, Didžiąją Britaniją, Airiją, JAV, Kanadą, Kiniją, NVS šalis.

„Orkla Confectionery&Snacks Latvija“ (ankstesnis pavadinimas – „NP Foord“) pernai patyrė 1,214 mln. Eur nuostolį, apyvartai siekus 71,6 mln. Eur.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Mados infekcija

Eurovizija 2018

Sveikata

„Susitikime lauke“

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką