Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Laima“ investavo 1,6 mln. eurų į naujo prekės ženklo gamybos įrangą

Didžiausia Latvijos saldumynų gamintoja „Laima“ investavo 1,6 mln. Eur į naują saldainių gamybos įrangą, kad galėtų padidinti tiek vietos, tiek ir užsienio rinkoms skirtos produkcijos gamybos apimtis.
Moteris valgo juodąjį šokoladą
Moteris valgo juodąjį šokoladą / Vida Press nuotr.

„Laima“ savininkės – bendrovės „Orkla Confectionery&Snacks Latvija“ atstovė Lineta Mikša sakė BNS, jog naująja įranga bus gaminama naujo prekės ženklo „Gourmet“ produkcija.

„Naujoji įranga leis gaminti saldainius su įdaru, padengtus glazūra ir pagražintus. Iki šiol tokius saldainius buvo įmanoma gaminti tik rankiniu būdu. „Gourmet“ produkcijos kolekciją sudarys dviejų rūšių proginės saldainių dėžutės bei triufeliai iš šokolado ir žemės riešutų“, – sakė L.Mikša.

„Laima“ gamina apie pustrečio šimto pavadinimų saldumynus, produkciją eksportuoja į 27 valstybes, įskaitant Lietuvą, Izraelį, Didžiąją Britaniją, Airiją, JAV, Kanadą, Kiniją, NVS šalis.

„Orkla Confectionery&Snacks Latvija“ (ankstesnis pavadinimas – „NP Foord“) pernai patyrė 1,214 mln. Eur nuostolį, apyvartai siekus 71,6 mln. Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius