Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lažybų operatorius „Orakulas“ keičia vardą į „OlyBet“

Didžiausio Baltijos šalyse azartinių lošimų organizatoriaus „Olympic Entertainment Group“ valdoma „Orakulo“ lažybų įmonė pradėjo prekių ženklo keitimo procesą. Iki rudens visos lažybų ir nuotolinių lošimų paslaugos bus teikiamos naudojant vieną prekių ženklą „OlyBet“. Fizinių vietų atnaujinimui planuojama skirti 500 tūkst. eurų, praneša bendrovė.
„OlyBet“
„OlyBet“ / „OlyBet“ nuotr.

Prie iki šiol buvusių 7 „Olybet“ lažybų punktų bus prijungta 30 „Orakulo“ lažybų punktų, sujungtos „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos.

Fizinis prekių ženklo atnaujinimas pirmiausia prasidėjo didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, kur klientų srautai didžiausi. Stengiamasi, kad lankytojai nepatirtų didelių nepatogumų, todėl miestuose padaliniai uždaromi etapais – vieno lažybų salono atnaujinimas vidutiniškai užtrunka 1,5 savaitės. Jau įgyvendintas ilgiausiai – net 3 savaites trukęs – salono atnaujinimas Kaune, kur persikrausčius į naujas patalpas teko derintis prie prekybos centro sąlygų.

2015 m. lapkričio mėnesį „Olympic Entertainment Group“ paskelbė apie „Orakulo“ įsigijimą, o 2017 m. gegužę – apie bendrovės padalinimą į UAB „Orakulas“ ir UAB „Orakulas Services“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius