Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
02 08

Lenkijoje – „Lidl“ ir „Biedronka“ kainų karas: prasidėjo nuo SMS žinučių apie mandarinus ir sviestą

Kaimyninėje Lenkijoje susipliekė du didžiuliai prekybos tinklai. Viskas prasidėjo nuo trumpųjų žinučių, kurias pirkėjai rado savo telefonuose. Jose „Biedronka“ tvirtino siūlanti mažesnes kainas už tam tikras prekes nei „Lidl“ ir dar be jokių programėlių. Pastarasis tinklas atsakė pašaipomis socialiniuose tinkluose. Ir nors šis „karas“ kai kurių produktų kainas sumažino iki seniai matytų žemumų, ekspertai kalba apie „dvi medalio puses“.
Prekybos centrai „Biedronka“ ir „Lidl“
Prekybos centrai „Biedronka“ ir „Lidl“ / 15min montažas

Kaip rašo gazeta.pl, pirkėjai pastarosiomis dienomis „gali iš arti stebėti kainų karą tarp „Biedronkos“ ir „Lidl“.

SMS su kainų lyginimu

Viskas prasidėjo nuo pirmojo tinklo trumpųjų žinučių savo klientams, kuriose buvo tiesiogiai apeliuojama į konkurentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius