Pagal ministerijos pasiūlymą šis mokestis, jau pramintas prekybos centrų mokesčiu, sudarys 1,3 proc. „įmonių pelno, jeigu jų metinis pelnas viršija 300 mln. zlotų (67,5 mln. Eur)“.
Jeigu įmonių pelnas yra mažesnis, mokesčio tarifas sieks 0,7 proc., pranešė ministerija.
Didžiausią poveikį šis mokestis turės Lenkijoje veikiantiems užsienio prekybos centrų tinklams, kaip antai Didžiosios Britanijos „Tesco“, Prancūzijos „Carrefour“ ir „Auchan“, ar Vokietijos „Kaufland“ ir „Metro“.
Mažoms įmonėms, kurių pelnas nesiekia 1,5 mln. zlotų, naujasis mokestis nebus taikomas.
Mažmeniniai pardavimai šeštadieniais, sekmadieniais ir kitomis nedarbo dienomis bus apmokestinti 1,9 proc. tarifu.
Finansų ministerijos skaičiavimais, įplaukos iš šio mokesčio 2016 metais turėtų sudaryti apie 2 mlrd. zlotų. Ministerijos teigimu, dėl naujojo mokesčio kainos vartotojams nepakils.
Vyriausybė yra teigusi, jog įplaukos bus panaudotos gerovės programoms finansuoti.