Dabar populiaru
Publikuota: 2015 kovo 20d. 10:00

„Lidl“ parduotuvių tinklo atėjimo į Lietuvos rinką aludariai nebijo

„Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje.
Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr. / „Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje.

Šią vasarą laukiamas prekybos tinklo „Lidl“ atėjimas, gamintojų prognozėmis, 2015 metai įtakos alaus rinkai neturės, esą „Lidl“ pradės veikti rudeniop, kai alaus sezono įkarštis jau bus besibaigiąs. Aludariai taip pat tikina, kad „Lidl“ su jais dėl alaus tiekimo nesitarė, tad spręsti, kokia bus šio tinklo „alaus politika“ Lietuvoje, anot jų, dar anksti, rašo „Verslo žinios“.

„Gubernijos“ valdybos pirmininkas Romualdas Dunauskas mano, kad prekybininkų spaudimas gamintojams mažinti kainas jau dabar yra didžiulis. Jo nuomone, „Lidl“ Lietuvos alaus rinkai, daryklų rezultatams didesnės įtakos nepadarys.

„Lidl“ atėjimo prekybos rinka dekoncentruojama, nes joje atsiranda dar vienas dalyvis. Tai yra pozityvu. Kita vertus, kalbos, kad „Lidl“ turi būti kainų nuolaidų lyderis, velia kitus prekybos rinkos narius į kainų karus. O kainų karuose laimėtojų pagal apyvartą ar pelną nebūna“, – dienraščiui sakė „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Praktiški patarimai

Skanumėlis

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką