Lietuviškas startuolis „Ziticity“ sulaukė 2,2 mln. eurų investicijos

Logistikos paslaugas teikiantis lietuviškas startuolis „Ziticity“ pritraukė 2,2 mln. eurų investicijų iš suomių, estų ir lietuvių investuotojų, rašoma pranešime spaudai.
Ziticity
Ziticity

„Ziticity“ plėtrai Europoje skirta investicija pritraukta iš „NordicNinja VC“ (Suomija), „Superhero capital“ (Suomija), „Practica Capital“ (Lietuva), „Startup Wise Guys“ (Estija) ir „Superangel VC“ (Estija) investicijų fondų.

2017 m. įkurtas „Ziticity“ siekia padėti verslininkams konkuruoti Lietuvoje su „AliExpress“, „Wolt“, „Bolt Food“, o užsienyje – su „Uber Eats“ ar „Amazon“ teikdami tos pačios dienos pristatymą.

„Ziticity“ platforma yra skirta restoranams, elektroninėms parduotuvėms ir bet kokiam kitam verslui, kuriam reikalinga pristatymo paslauga. Verslai gali rinktis iš dviejų tipų pristatymo – „Express pristatymas“, kai prekė ar maistas yra pristatomi per mažiau nei valandą, ir tos pačios dienos pristatymas, kai prekės pristatomos tą pačią dieną, kai yra užsakomos.

Anot „Ziticity“ platformos duomenų, 60 proc. atvejų, atstumas tarp paėmimo vietos ir pristatymo vietos būna iki 5 km. Maži atstumai leidžia kurjeriams naudotis bet kokia turima transporto priemone – dviračiais, paspirtukais, automobiliais ir pan.

Vietos restoranai, kavinės ir elektroninės parduotuvės gali efektyviai realiu laiku optimizuoti prekių pristatymus išvengiant tradicinių sandėliavimo centrų ar mokant didelius mokesčius prekių gabenimo ar maisto pristatymo platformoms.

Šiuo metu platformoje yra užsiregistravę daugiau negu 2700 įmonių, tarp kurių – „Telia“, „Tele2“, „Pizza Hut“, „Douglas“ ir „Eurovaistinė“.

Per karantiną augo dvigubai

„Ziticity“ pajamos per mėnesį stabiliai augo po 22 proc. nuo pat įkūrimo pradžios, o karantino metu, išaugus pristatymo į namus poreikiui, įmonės pajamos paaugo net 44 proc.

„Lietuvos elektroninės parduotuvės dar nėra išvysčiusios tokios paslaugos kaip užsienyje gerai pažįstama Amazon Prime funkcija, pristatanti užsakytas prekes tą pačią dieną. Greito pristatymo galimybė dažnai paskatina galutinius vartotojus įsigyti brangesnę prekę, o ne pigesnę, bet pristatomą daug vėliau. Vartotojai jau yra pasirengę mokėti daugiau už greitį,“ – teigia „Ziticity“ vadovas ir bendraįkūrėjas Laimonas Noreika.

„Prekių pristatymo rinka auga dramatišku greičiu ir tikimasi, kad 2021 metais net 2,1 milijardo žmonių pirks prekes internetu. Be to, pasaulinė COVID19 pandemija jau dabar pakeitė žmonių elgseną ir tokius įpročius kaip pirkimas, pardavimas ar valgymas mieste. Mes manome, kad „Ziticity“ sprendimas jau dabar padeda prisitaikyti tiek industrijai, tiek galutiniams vartotojams prie to, kas tampa po pandemijos normalu“, – teigia „NordicNinja“ rizikos kapitalo fondo vadovaujantis partneris Tomosaku Sohara.

Po sėkmingo starto Baltijos rinkoje ir Prancūzijoje, „Ziticity“ ruošiasi įžengti į daugiau Europos šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius