Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi remontuoti Lenkijos ir Ukrainos lokomotyvus

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda remontuoti antrinės krovinių vežimo įmonės „LG Cargo“ naudojamus „Siemens“ lokomotyvus. Pasak bendrovės vadovo Manto Bartuškos, bendrovė nori gauti užsakymų remontuoti lokomotyvus Lenkijoje, Ukrainoje bei taip plėsti paslaugas Europoje.
Lietuvos geležinkeliai
Lietuvos geležinkeliai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Tai yra geras žingsnis ir pačiai mūsų dukterinei bendrovei (Vilniaus lokomotyvų remonto depui, VLRD – BNS), auginant kompetencijas ir plečiant savo paslaugų spektrą Europoje, nes mes ir toliau sieksime sėkmingai gauti užsakymų aptarnauti lokomotyvus Lenkijoje, Ukrainoje“, – trečiadienį spaudos konferencijoje sakė M.Bartuška.

Anot „LG Cargo“ vadovo Egidijaus Lazausko, „Siemens“ lokomotyvai įmonei yra itin reikšmingi – jais pervežama apie pusė visų bendrovės krovinių.

„Lokomotyvų turėjimas laiku ir už reikiamus kaštus yra labai svarbus. Mes konkuruojame su kitų šalių geležinkeliais – Latvijos ir Lenkijos. Kadangi kroviniai yra vežami iš įvairių pasaulio vietų ir tam, kad jie važiuotų pro Lietuvą, mes turime būti pigesni, greitesni, efektyvesni nei kiti“, – sakė E.Lazauskas.

Tuo metu VLRD vadovas Albertas Bajorinas sako, kad tokios apimties darbų remontuojant vakarietiškus lokomotyvus bendrovei dar neteko atlikti.

„Tai yra didžiulis iššūkis. Iki šiol mes remontavome lokomotyvus, bet tokios apimties darbo vakarietiškiems „Siemens“ lokomotyvams nesame darę“, – teigė A.Bajorinas.

„Šis projektas padidins mūsų paslaugų spektrą ir mes būsime pasiruošę remontuoti ne tik Rytų, bet ir Vakarų Europoje pagamintus lokomotyvus“, – teigė VLRD vadovas.

Pasak jo, pirmasis lokomotyvas turėtų būti suremontuotas per 30 dienų.

Pasak M.Bartuškos, lokomotyvų remontas įmonės jėgomis sutaupys apie 11 mln. eurų.

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Mantas Bartuška
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Mantas Bartuška

„Tai yra viena iš mūsų programų, kuri padės reikšmingai efektyvinti veiklą. Skaičiuojame, kad patys sutelkdami jėgas, apmokę mūsų darbuotojus ir įgiję daugiau kompetencijų, sutaupysime apie 11 mln. eurų“, – sakė M.Bartuška.

Pasak jo, visų 44 „Siemens“ lokomotyvų remontas kainuos apie 35 mln. eurų, jį užbaigti numatoma iki 2021 metų.

„Lietuvos geležinkeliai“ turi iš viso 199 lokomotyvus, iš jų 84 – magistraliniai.

Per dvejus metus pervežamų krovinių srautą bendrovė padidino 19 proc. – nuo 47,7 mln. tonų iki 56,8 mln. tonų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius