Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos įmonių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų augti

Lietuvos bendrovių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų dar labiau išaugti – rinkodaros specialistai vienbalsiai tarp svarbiausių šiemečių tendencijų įvardina vaizdo turinio poreikio svarbą įmonių rinkodaroje ir komunikacijoje, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.
Vaizdo įrašų programa „Youtube“
„Youtube“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 YouTube

Skaitmeninės agentūros „iProspect“, priklausančios „Dentsu Aegis“ tinklui, kuris Lietuvoje dar valdo „Carat“, „Vizeum“ komunikacijos ir žiniasklaidos planavimo bendroves, kūrybos vadovas Gytis Labašauskas skaičiuoja, kad kai kurių klientų biudžetas, skiriamas „YouTube“, perkopia 10 proc. viso skaitmeniniams kanalams skiriamų investicijų. G.Labašauskas skaičiuoja, kad ta riba šiemet augs iki 15-20 proc.

Žiniasklaidos planavimo „Omnicom Media Group“ Skaitmeninio padalinio „Resolution Media“ vadovas Tadas Kupscys skaičiuoja, kad 2014 metais jų klientų investicijos į vaizdo reklamą internete buvo beveik dvigubai didesnės – labiausiai prie to prisidėjo nuo 2014 metų pavasario lietuvišką reklamą įsileidęs „YouTube“ kanalas. Ir šiemet prognozuojamas vaizdo komunikacijos augimas – apie 20 proc. šuolis vietinėse vaizdo turinio platformose, o „YouTube“ kanale investicijos gali ir padvigubėti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius