Dabar populiaru
Publikuota: 2015 vasario 25d. 10:00

Lietuvos įmonių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų augti

Vaizdo įrašų programa „Youtube“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Youtube“

Lietuvos bendrovių susidomėjimas reklama „YouTube“ turėtų dar labiau išaugti – rinkodaros specialistai vienbalsiai tarp svarbiausių šiemečių tendencijų įvardina vaizdo turinio poreikio svarbą įmonių rinkodaroje ir komunikacijoje, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.

Skaitmeninės agentūros „iProspect“, priklausančios „Dentsu Aegis“ tinklui, kuris Lietuvoje dar valdo „Carat“, „Vizeum“ komunikacijos ir žiniasklaidos planavimo bendroves, kūrybos vadovas Gytis Labašauskas skaičiuoja, kad kai kurių klientų biudžetas, skiriamas „YouTube“, perkopia 10 proc. viso skaitmeniniams kanalams skiriamų investicijų. G.Labašauskas skaičiuoja, kad ta riba šiemet augs iki 15-20 proc.

Žiniasklaidos planavimo „Omnicom Media Group“ Skaitmeninio padalinio „Resolution Media“ vadovas Tadas Kupscys skaičiuoja, kad 2014 metais jų klientų investicijos į vaizdo reklamą internete buvo beveik dvigubai didesnės – labiausiai prie to prisidėjo nuo 2014 metų pavasario lietuvišką reklamą įsileidęs „YouTube“ kanalas. Ir šiemet prognozuojamas vaizdo komunikacijos augimas – apie 20 proc. šuolis vietinėse vaizdo turinio platformose, o „YouTube“ kanale investicijos gali ir padvigubėti.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Temos: 1 YouTube
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką