„Antrąjį ketvirtį sutelkėme savo dėmesį į intensyvesnį bendravimą ir bendradarbiavimą su verslo įmonėmis – tiek ir mūsų esamais, tiek ir potencialiais klientais. Matome, kad teigiamas ekonominis klimatas ir pozityvūs ateities lūkesčiai skatina įmones investuoti, tad suvienodinę savo paslaugų paketą, siūlėme klientams įvairius sprendimus, kurie, neabejojame, prisidės prie jų ateities sėkmės“, – pranešime cituojamas Andrius Načajus, „Luminor“ banko vadovas Lietuvoje.
Pasak jo, tiek esami, tiek nauji klientai teigiamai įvertino banko pokyčius ir pasitiki jo paslaugomis.
„Mūsų pastangos aktyvių verslo klientų gretas išaugino 4 proc., jų indėlių apimtis irgi padidėjo 4 proc. Augo skolinimas smulkioms ir vidutinėms bendrovėms, o lizingo portfelis didėjo 9 proc. Mūsų rezultatai bei klientų atsiliepimai rodo, kad esame teisingame kelyje, todėl ir toliau koncentruosimės į paslaugų suvienodinimą, naujų produktų plėtrą bei skirsime deramą dėmesį ryšiams su klientais“, - sako A. Načajus.
Grupės rezultatus teigiamai veikė palankios rinkos sąlygos: Baltijos šalyse 3 proc. viršijęs BVP augimas, taip pat palankios klientų bazės tendencijos.
„Mūsų pagrindinis iššūkis yra sustyguoti kasdienes paslaugas klientams, tuo pačiu metu vykdant milžiniškus pokyčius. Trijose valstybėse sujungę šešias organizacijas sukursime naują struktūrą, kuri leis supaprastinti darbo procesus. Tuo pačiu metu kuriame pamatą mūsų ateities augimui bei plėtrai. Tai, ką mes atliekame vienu metu, sudėtingumo ir apimties matais neturi lygių Baltijos šalyse. Todėl nuoširdžiai dėkoju mūsų klientams už kantrybę, o kolegoms – už sudėtingą darbą“, – cituojamas Erkki Raasuke, „Luminor“ grupės vadovas.