Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

M.Gaussas: „airBaltic“ gali žengti į biržą per artimiausius kelerius metus

Latvijos nacionalinės oro linijų bendrovės „airBaltic“ akcijomis vertybinių popierių biržoje gali būti pradėta prekiauti per artimiausius kelerius metus, jei bendrovės finansiniai rodikliai atitiks esamus planus ir jei akcininkai priims atitinkamą sprendimą, pareiškė oro vežėjos vadovas Martinas Gaussas naujienų agentūrai BNS duotame interviu.
Lėktuvas
Lėktuvas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Apie tai jau buvo svarstyta praeityje, o bendrovės akcininkai mano, kad tai galėtų būti vienas iš būdų padidinti bendrovės kapitalą, pareiškė M.Gaussas.

„airBaltic“ per pastaruosius dvejus metus labai sparčiai vystėsi ir išgarsėjo kaip stiprus prekės ženklas tarptautiniu mastu.

„Tai yra susiję ir su mūsu veikla, apimančią naująjį orlaivį „Airbus A220-300“, įskaitant dalyvavimą aviacijos parodose, taip pat su mūsų veikla įvairiuose socialiniuose tinkluose. „AirBaltic“ dydžio bendrovei tai reiškia daug sekėjų. Žmonės kalba apie mus visame pasaulyje, bet tuo pačiu metu tai nereiškia, kad tuoj pat parduodame daugiau bilietų. Mūsų nauji lėktuvai yra gerai vertinami, nes jie labiau tausoja aplinką, todėl turime daug galimybių apie juos kalbėtis“, – paaiškino oro vežėjos vadovas.

„Investiciniai bankai tvirtina, kad būtume geri kandidatai akcijų rinkai. Tuo pat metu to nepakanka – turime pademonstruoti ir tinkamus finansinius rodiklius, augimą, taip pat turime turėti istoriją“ – kalbėjo M.Gaussas ir pridūrė, kad oro linijų bendrovės plėtros planas „Paskirties vieta – 2025-ieji“ yra sėkmingai įgyvendinamas.

M.Gaussas taip pat pabrėžė, kad dalyvaudama biržoje bendrovė jaustų tam tikrą spaudimą.

„Tokiu atveju bendrovės tampa priklausomos nuo įvairių pasaulinių finansinių pokyčių, kurių neįmanoma kontroliuoti“ – pridūrė M. Gaussas ir pažymėjo, kad tai yra vienas iš akcijų rinkos trūkumų, kuriuos „airBaltic“ akcininkai turi apsvarstyti.

Paklaustas, ar debiutas akcijų biržoje galėtų įvykti tik po 2025 metų, M.Gaussas atsakė neigiamai, paaiškindamas, kad technine proceso dalimi galima pasirūpinti labai greitai, netgi vos per metus, tačiau jis mano, kad tai būtų per greitai.

Galbūt tinkamu metu galėtų tapti 2021-ieji ar 2022-ieji, jei „airBaltic“ veikla ir plėtra atitiktų iškeltus tikslus. Priešingu atveju investuotojai nenorės investuoti į bendrovę, kuri nesugeba pasiekti savo tikslų. Trumpai tariant, „airBaltic“ viešas pradinis akcijų platinimas yra viena iš ateities galimybių. Tai tam tikru būdu būtų ir regiono ekonomikos augimo rodiklis, paaiškino bendrovės vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius