„Apie projektus Lenkijoje Lietuvos įmonės turėtų pagalvoti, nes tai gali būti rimtas postūmis jų plėtrai“, – interviu dienraščiui teigė M.Radziwillas, pripažįstantis, kad Lenkijoje svarbiausias yra mažos kainos kriterijus.
„Lietuvos prekių ir paslaugų eksportas į Lenkiją, jei gerai pamenu, siekia keliolika procentų. Tuo metu Lenkija į Lietuvą eksportuoja vos apie 2 proc. savo prekių ir paslaugų, nors absoliučia išraiška (skaičiuojant sumas) tai yra daugiau, nei Lietuva eksportuoja į Lenkiją.
Manau, kad šioje situacijoje daugiau laimėti gali Lietuvos įmonės, nes toms, kurios nuspręstų žengti Lenkiją, gali atsiverti rinka, 10 kartų didesnė už namų“, – kalbėjo M.Radziwillas.