2 už 1 kainą. Vieną prenumeratą perkate, antrą dovanojate!
Prenumeruoti
11 17

„Manilla“ išgąsdino klientus laišku apie nutekėjusius duomenis: paaiškėjo, kad tai – tik rinkodaros triukas

Atnaujinusi prekės ženklą „Manilla Med“ kosmetikos įmonė neseniai klientams išsiuntė naujienlaiškį pavadinimu „Nutekinti duomenys“. Visgi paaiškėjo, kad tai – ne informacija apie įvykusį asmens duomenų pažeidimą, o rinkodarinis triukas. Toks įmonės žingsnis papiktino dalį klientų.
„Manilla Medical SPA“ atidarymas Kaune
„Manilla Medical SPA“ atidarymas Kaune

Gavo gąsdinantį naujienlaiškį

15min skaitytoja Lina pasakojo, kad yra užsiprenumeravusi „Manilla Med“ naujienlaiškį, tad neseniai gavo laišką grėsmingu pavadinimu – "Nutekinti duomenys". Visgi paaiškėjo, kad tai – tik rinkodarinis žingsnis, kuris klientei pasirodė agresyvus.

Ekrano nuotr. /Laiškas vadinosi „Nutekinti duomenys“
Ekrano nuotr. /Laiškas vadinosi „Nutekinti duomenys“

„Manipuliuojama vartotojais ir taip užtektinai jautria duomenų apsaugos tema... Ir greičiausiai po daugybės klientų skundų, kad taip elgtis neetiška, įmonė išsiuntė atsiprašymo laišką, siūlydama 10 proc. nuolaidą“, – rašė Lina.

15min aiškinosi, kas nutiko ir kaip ekspertas vertina tokį prekės ženklo atstovų žingsnį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų implantacija: ar verta investuoti į savo šypseną?
Reklama
„FreeBuds Pro 3“ – geriausios belaidės ausinės „Huawei“ istorijoje
Reklama
Tūkstančiai valandų, skirtų mokymuisi: IKEA dalinasi, kiek kainuoja darbuotojų augimas
Reklama
Keliautojas ekstremalas Karolis Mieliauskas: ekspedicijose kas nors iš komandos narių visuomet peršąla ar kokia infekcija užsikrečia, o aš vis „išsisuku“
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką