Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Marks & Spencer“, „Tesco“ ir kitos JK mažmenininkės pranešė apie sumenkusius pardavimus

Trys didžiausios Jungtinės Karalystės (JK) mažmenininkės šventiniu laikotarpiu fiksavo pardavimų mažėjimą, vykusį didelio kainų spaudimo ir perėjimo prie elektroninės prekybos fone.
„Tesco“
„Tesco“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.
Temos: 2 „Tesco“ Verslas

„Marks & Spencer“ ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos Didžiojoje Britanijoje trečiąjį 2019–2020 finansinių metų ketvirtį susitraukė 0,6 proc. ir siekė 2,767 mlrd. svarų.

Tuo pačiu metu maisto produktų pardavimai „Marks & Spencer“ parduotuvėse JK padidėjo 1,5 proc. minėtąjį ketvirtį, pasibaigusį gruodžio 28 dieną, o drabužių ir namų apyvokos prekių pardavimai susitraukė 3,7 procento.

Tarptautinėje rinkoje „Marks & Spencer“ pajamos sumažėjo 0,7 proc. iki 3,02 mlrd. svarų.

Bendrovė nepakeitė einamųjų finansinių metų, kurie baigsis kovo mėnesį, prognozės, tačiau pranešė, kad bendrasis pelnas, manoma, neviršys apatinės prognozės ribos.

Kita Didžiosios Britanijos mažmenininkė „Tesco“ ketvirtadienį teigė, kad įvertinus šešias šventinio sezono savaites, pasibaigusias sausio 4 dieną, pardavimai sumenko 0,8 proc., neįskaitant benzino.

Per 19 savaičių laikotarpį iki sausio 4 dienos (trečiasis ketvirtis ir šešios šventinio sezono savaitės) mažmenininkės pardavimai sumažėjo 0,9 proc. ir siekė 21,03 mlrd. svarų.

Nors „Tesco“ pardavimai augo bendrovės parduotuvėse Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje – kalėdiniu laikotarpiu fiksuoti 0,4 proc. didesni pardavimai, tačiau Centrinėje Europoje ir Azijoje jie toliau mažėjo, atitinkamai 9,1 ir 1,4 procento.

Tuo tarpu britų mažmeninės prekybos tinklas „John Lewis Partnership“ ketvirtadienį perspėjo, kad gali nemokėti premijų darbuotojams, pranešdama apie 2 proc. pardavimų sumažėjimą „John Lewis“ universalinėse parduotuvėse per septynias savaites, pasibaigusias sausio 4 dieną. Be to, įmonė paskelbė apie vadovės Paulos Nicholds atsistatydinimą.

Kiek anksčiau šią savaitę šventinio laikotarpio pardavimų rezultatus paskelbė ir britų prekybos centrų tinklai „Wm Morrison Supermarkets“ ir „Sainsbury's“ – paskutinį ketvirtį abiejų bendrovių pardavimai taip pat sumenko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius