Dabar populiaru
Publikuota: 2020 lapkričio 27d. 14:25

„Maxima“ kviečia jungtis prie AČIŪ lojalumo programos: kortelės teikiamais privalumais jau naudojasi daugiau nei 2 milijonų pirkėjų

AČIŪ kortelė
Organizatorių nuotr. / AČIŪ kortelė

Lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ nebelikus svečio AČIŪ kortelių, kurias parduotuvių darbuotojai nuskaitydavo neturint savosios, bendrovė pirkėjus kviečia jungtis prie jos lojalumo programos. Pastaroji, šiuo metu vienijanti virš 2 mln. naudotojų bendruomenę, klientams teikia įvairias naudas, specialias nuolaidas, išskirtinius pasiūlymus, galimybę kaupti „Maximos“ pinigus ir kitus privalumus.

Todėl norintys jais pasinaudoti ir įsigyti AČIŪ kortelę, raginami suskubti, kadangi iki gruodžio 1 d. nuolaidų kortelė tekainuos 1 ct vietoje įprastinės 1,45 euro kainos. O nemokamą AČIŪ kortelę galima gauti poros mygtukų paspaudimu susikuriant virtualią AČIŪ kortelę mobiliojoje programėlėje „Maxima“.

Kaupiami pinigai gali išaugti net penkiskart

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė akcentuoja – prisijungti prie bendrovės lojalumo programos turint AČIŪ kortelę išties verta. Ji užtikrina, jog kiekvienas apsipirkimas parduotuvėje bus naudingas, kadangi pirkėjams pateikiami tiek asmeniniai pasiūlymai, tiek ir galimybė kaupti savo „Maximos“ pinigus.

„Kaskart apsiperkant, AČIŪ kortelėje kaupiasi 1 proc. nuo pirkinių sumos. Užregistravus savo nuolaidų kortelę, joje šie pinigai kaupiami ir po kiekvieno apsipirkimo internetinėje parduotuvėje „Barbora“. Be to, suma išauga net penkiskart, jei klientai apsilanko naujai atidarytoje mūsų parduotuvėje. Apsipirkus joje visą mėnesį nuo įkurtuvių, į AČIŪ kortelę sugrįžta 5 proc. išleistų pinigų“, – apie lojalumo programos privalumus kalba E.Dapkienė.

Tai, kad klientai pastaraisiais noriai naudojasi, rodo ir „Maximos“ statistika. E. Dapkienės teigimu, bendrovės lojalumo programa skaičiuoja jau 17 metų, o AČIŪ kortelė pasirodė dar 2008-ųjų sausį. Per minėtą laikotarpį buvo išduota apie 2 mln. nuolaidų kortelių, aktyviai jomis naudojasi virš 1,7 mln. pirkėjų ir šie skaičiai, anot pašnekovės, nuolatos auga.

„Todėl stengiamės apsipirkimą mūsų parduotuvėse daryti dar lengvesnį ir suteikti jam daugiau patogumo. Pirkėjus kviesdami atsisiųsti mobiliąją „Maximos“ programėlę, kviečiame naudotis ja vietoje įprastos kortelės arba pastarąją susikurti virtualią. Ši aplikacija yra nemokama ir ypač patogi, nes išmanieji telefonai vis dažniau keičia tradicinius apsipirkimo įpročius. Be to, programėlė leidžia peržiūrėti visus akcinius pasiūlymus savo įrenginyje, netgi rasti parduotuvių žemėlapį bei nuorodas, kaip greičiausiai iki jų nukeliauti. Aplikacija taip pat suteikia galimybę palikti atsiliepimą apie apsipirkimą, mėgstamiausią pardavėją ar produkto pageidavimą“, – pasakoja E.Dapkienė.

Nuolaidos ir tortams, ir žaislams

Užsiminusi apie „Maximos“ pinigų kaupimą, pašnekovė priduria: jais galima apmokėti iki 99 proc. apsipirkimo sumos. Sukauptas likutis patogiai matomas asmeninėje AČIŪ paskyroje, kurioje kartu pateikiamos ir nuolaidos bei išskirtiniai pasiūlymai. Jų kiekvieną savaitę pirkėjams pasiūloma daugiau kaip 10, be to, nuolat kviečiama dalyvauti specialiuose žaidimuose.

„Klientams sutikus gauti asmeninių pasiūlymų, pastaruosius pateikiame kiekvieną ketvirtadienį. Jie ypač naudingi ir paprastai aktyvinami – tereikia prisijungti prie skilties „Mano profilis“ AČIŪ paskyroje internete. Tai galima padaryti ir MAXIMOS mobiliojoje programėlėje arba tiesiog pasiteirauti kasoje“, – pataria E.Dapkienė.

„Maximos“ atstovės teigimu, AČIŪ lojalumo programa ne tik dalinasi specialiais pasiūlymais, bet ir nepamiršta švenčiančiųjų gimtadienį bei Mažylių klubo narių – tėvų, turinčių vaikų iki 10 metų. Visiems jiems taikomos skirtingos nuolaidos įvairiems pirkiniams: nuo konditerijos gaminių iki žaislų, spalvinimo knygelių bei mažylių taip mėgstamų ledų. Gimtadienio pasiūlymai galioja 10 dienų, o Mažylių klubo nariams – 11.

Dėmesys šeimoms, stokojančioms paramos

Paminėjusi specialius pasiūlymus Mažylių klubo nariams, E. Dapkienė papildo – su AČIŪ kortele tėvams taip pat suteikiamos nuolaidos sauskelnėms, drėgnosioms servetėlėms, kūdikių maistui. Jos galioja ir vaikiškiems drabužiams, apatiniam trikotažui, kojinėms, pėdkelnėms, avalynei, o nuo šiol – ir kanceliarijos prekėms. Šiais privalumais galima naudotis iki mažiesiems sukaks treji, o kasmet iki vaiko 10-ojo gimtadienio jų laukia skirtingi šventiniai pasiūlymai.

„Šeimoms skiriame ypatingą dėmesį, todėl kviečiame jungtis prie jų klubo, nes taip pirkėjams grįžta net dvigubai daugiau „Maximos“ pinigų. Klientai, susieję Šeimos kortelę su AČIŪ kortele, jau per kitą apsipirkimą pradeda kaupti 2 proc. išleistos sumos. Nuo rugsėjo startavęs ŠEIMOS klubas yra mūsų bei Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bendradarbiavimo rezultatas, skirtas remti gausias bei neįgalius vaikus auginančias šeimas. Būdami šio projekto partneriais, suteikiame galimybę apsiperkant kaupti dvigubai didesnę „Maximos“ pinigų sumą. ŠEIMOS klubo nariams teikiame ir papildomus specialius pasiūlymus“, – pabrėžia E.Dapkienė.

Anot pašnekovės, AČIŪ kortelės turėtojai gali naudotis ir savarankiško apsipirkimo paslauga „Scan&Go“, leidžiančia klientui apsipirkti visiškai savarankiškai. Be to, lojalumo programos nariams taikomi ir partnerių pasiūlymai – 3 ct nuolaida kiekvienam litrui degalų bei 20 proc. nuolaida plovyklos paslaugoms „Viada“ degalinėse. Kaip ir papildoma 0,5 euro dydžio nuolaida nuo reguliarios kainos visiems „Forum cinemas“ bilietams.

E.Dapkienė taip pat informuoja, jog „Maximos“ pinigai nesuteikiami ir jais negalima atsiskaityti už tabako gaminius, alkoholinius gėrimus, „Maximos“ dovanų korteles ar čekius, trečiųjų asmenų teikiamas paslaugas (išankstinio mokėjimo kortelių papildymą, sąskaitų apmokėjimą, draudimo paslaugas, elektroninius bilietus, superkamą ir / ar keičiamą tarą ir t.t.), pradinio maitinimo pieno mišinius bei cukrų „Optima linija“.

Partnerio turinys
Temos: 1 „Maxima“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiškai su „Norfa“

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką