„Apyvartos augimą lėmė pirkėjų skaičiaus didėjimas bei ūgtelėjusi vieno pirkinių krepšelio vertė. Tai galima paaiškinti tuo, kad pavyko pritraukti naujų pirkėjų, kiek pakito jų įpročiai kai kurių kategorijų produktų atžvilgiu, taip pat išsiplėtusiu prekių mūsų parduotuvėse asortimentu“, – pareiškė „Maxima Latvija“ vadovas Andris Vilcmejeras.
Pernai investuota 5,5 mln. eurų į naujas parduotuves ir veikiančių pertvarkymą, taip pat į logistikos centro Kekavoje valdymą.
Latvijoje veikia 150 „Maxima“ parduotuvių, iš jų 124 „Maxima X“, 23 – „Maxima XX“, trys „Maxima XXX“.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Mėnesinis planas
350
eur
mėn
Mokant už 1 mėn.
Pasirinkti

Metinis planas
279
eur
mėn
Mokant iš karto už 12 mėn.
Iš viso 33,50 €
Iš viso 33,50 €
Pasirinkti
