Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ pasirinko šoninę ir neprašovė

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonalds“ pirmąjį ketvirtį pasirinko pasiūlyti savo klientams išbandytą produktą ir nenusivylė.
McDonald's restoranas
McDonald's restoranas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Didžiausias pasaulyje mėsainių tinklas antradienį pranešė pirmąjį ketvirtį uždirbęs 1,33 mlrd. JAV dolerių pelną arba 1,72 JAV dolerio akijai.

Pelnas, pakoreguotas pagal ikimokestines išlaidas, siekė 1,78 JAV dolerio akcijai ir buvo šiek tiek didesnis nei prognozavo analitikai, rodo tyrimų bendrovės „Zacks Investment Research“ apklausos duomenys.

Čikagoje įsikūrusios bendrovės įplaukos siekė 4,96 mlrd. JAV dolerių ir taip pat nežymiai pranoko lūkesčius.

Metų pradžioje „McDonalds“ surengė reklaminę vienos valandos akciją, kurios metu klientai galėjo nemokamai užsisakyti bet kurį bendrovės gaminį paruošti su papildomais šoninės gabalėliais. Ši akcija pritraukė didelį klientų srautą ir tapo labai sėkminga bendrovei.

O lyginamieji pardavimai pirmąjį ketvirtį visuose segmentuose visame pasaulyje išaugo 5,4 procento.

„McDonald“ akcijų kursas prieš prasidedant prekybos sesijai pakilo 3 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius