Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Muses prie „Iki“ bandelių užfiksavusi vilnietė: tai – ne pirmas kartas

Vilnietė Edita savo feisbuko paskyroje pasidalijo vaizdo įrašu, kuriame matyti, kaip „Iki“ prekybos centre aplink bandeles sukiojasi musytės. Pasak jos, tai nebe pirmas kartas. Prekybos tinklo komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė informavo, kad bandelės jau išimtos iš prekybos ir utilizuotos.
„Iki“ prekybos centre aplink bandeles – musėlės
„Iki“ prekybos centre aplink bandeles – musėlės

Kaip pasakojo vilnietė Edita, trečiadienį ji lankėsi prekybos centre „Iki“, kur nufilmavo, kaip aplink bandeles zuja muselės.

„Trečiadienį 18.45 val. vakaro buvau „Iki“, kuris yra „Link Molėtų“ prekybos centre. Panašų vaizdą matau ne pirmą kartą, bet šįkart negalėjau tylėti, buvo taip pikta“, – 15min teigė Edita.

Jos teigimu, anksčiau aplink vaisius besisukiojančias museles prekybos centre ji matė ne kartą.

„Aplink bandeles galbūt nemačiau, nes ne taip dažnai apsilankau tam skyriuje, bet aplink vaisius tai tikrai dažnai“, – tikino Edita.

Bandelės – išimtos

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė apgeilestavo ir informavo, kad situacija sukontroliuota.

„Visų pirma, norime atsiprašyti pirkėjos už nemalonią patirtį mūsų prekybos tinklo parduotuvėje. Maisto kokybė ir jo šviežumo garantija – pagrindinės mūsų vertybės, todėl nedelsiant ėmėmės visų prevencinių priemonių, siekdami užtikrinti parduodamų prekių kokybę. Vaizdo įraše matomos bandelės buvo išimtos iš prekybos ir utilizuotos, o iškviesta atsakinga įmonė pasirūpino visa kepinių skyriaus dezinfekcija.

Editos nuotr./„Iki“ prekybos centre aplink bandeles – musėlės
Editos nuotr./„Iki“ prekybos centre aplink bandeles – musėlės

Norėdami apsaugoti kepinius nuo muselių skiriame papildomą dėmesį ir priežiūrą lentynų valymui ir naudojame papildomas dezinfekcines priemones. Parduotuvės darbuotojų taip pat paprašėme būti atidesnius, kad tokie atvejai daugiau nepasikartotų“, – laiške 15min rašė B.Čaikauskaitė.

Dažniausiai kreipiasi dėl neatitinkančių kainų

Kaip pažymėjo Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė, VVTAT neklasifikuoja vartotojų prašymų pagal konkretų pardavėją ar paslaugos teikėją.

Tačiau informavo, kad dažniausiai vartotojai skundžiasi dėl nesutampančių kainų lentynose ir kasose.

„Dažniausiai vartotojai kreipiasi dėl didžiuosiuose prekybos centruose skelbiamų akcijų bei nuolaidų, pavyzdžiui, prekybos centre vartotojui nepritaikoma skelbiama nuolaida, kasoje įmušama didesnė, nei nurodyta kainolapyje, prekės kaina, akcijos sąlygos pateikiamos neaiškiai arba ne pilnai, pasibaigus akcijai prekė neišimama iš apyvartos, prekės išdėstomos po kitų prekių kainomis ir pan.“, – dėstė ji.

Dažniausiai vartotojai kreipiasi dėl didžiuosiuose prekybos centruose skelbiamų akcijų bei nuolaidų, – tikino VVTAT atstovė.

G.Nenartavičiūtė taip pat informavo, kad įmonei „Palink“, valdančiai prekybos tinklą „Iki“, šiais metais buvo skirta bauda.

„Palink“ 2018 m. buvo skirta 11 tūkst. eurų bauda už vartotojų klaidinimą dėl kainų nurodymo“, – teigė VVTAT atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius