Naujos ultramodernios “Emporio Armani” parduotuvės interjeras – ryški trečiojo tūkstantmečio technologijų erdvė, kurioje puikiai jaučiasi šiuolaikiniai klientai. Parduotuvės interjerą sukūrė ne kažkoks žymus Europos ar Azijos architektas, o pats Milano dizaineris italas Giorgio Armani kartu su savo mados namų architektų komanda.
“Tai ne tik vieta, kur galima įsigyti madingų drabužių, – parduotuvės atidarymo vakarą teigė I. Marcinkienė. – Tai puiki erdvė pajusti laikmečio atmosferą, šiuolaikško gyvenimo viziją”.
Lietuvos klientės jau perka naują šio rudens – žiemos kolekciją, kurioje akį traukia pastelinių spalvų kostiumėliai, retrofuturistinių siluetų paltai, ekologiškos spalvų gamos aksesuarai. Elegantiškus kostiumus matuojasi nuo itališko stilingumo tradicijų neketinantys atsilikti lietuviai karjeros vyrai.